Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@winnie & sleur

Denk dat jullie niet zien wat er zoal gebeurt.
Kijk maar op de website! Is geen chocola sigaret die de mevrouw in haar hand heeft! Op de andere foto ook trouwens.

Sorry hoor.

@winnie & sleur

Kijk maar op de website! Is geen chocola sigaret die de mevrouw in haar hand heeft! Op de andere foto ook trouwens.

Sorry hoor.
Tja, zo zie je maar weer dat men toch schijt heeft aan de regels. :( Gewoon jammer en geeft ook een slecht beeld van hoe het er aan toe gaat. :yes: Ik distantieer me van dit beleid. :bye:

Was na 2 min alweer flux moe,lekker gereden Gorby.Alles nog heel.
Hebben jullie daar ook nog last gehad van storing.Kan je daar wel knap springen,zag er niet zo spectaculair uit

wat ben jij negatief de laatste tijd , teveel kinderen gemaakt ?

kom daar zelf maar is bashen , dan zie je dat het een leuke bashbaan is , en anders ga je lekker naar die ini mini alkmaar baan :)

@winnie & sleur

Sorry hoor.

maar das helemaal geen lid
is gefoto shopt:cool:
hahaha nee tijdens feestjes mag er wel in t bouwlokaal gerookt worden maar niet aan de bar
blijkbaar is t niet iedereen die dat doet
maar dat zal aan t einde van de avond geweest zijn (ik was daar in ieder geval niet bij)
maar moet je gelijk geven er wordt dus blijkbaar toch gerookt
mijn excuses

maar das helemaal geen lid
is gefoto shopt:cool:
hahaha nee tijdens feestjes mag er wel in t bouwlokaal gerookt worden maar niet aan de bar
blijkbaar is t niet iedereen die dat doet
maar dat zal aan t einde van de avond geweest zijn (ik was daar in ieder geval niet bij)
maar moet je gelijk geven er wordt dus blijkbaar toch gerookt
mijn excuses

Dit was in het weekend. Er word zelden in de pub gerookt. En als het een enkele keer gebeurd dan is het met toestemming van alle aanwezigen. En als er ook maar iemand tegen is dan wordt er niet gerookt. Is gewoon de afspraak.

Regels op het veld moeten strikt nageleefd worden, anders volgen er zware sancties. In het clubgebouw gelden blijkbaar andere normen. Zo kunnen we voortaan op het veld ook regelen blijkbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back