Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oude tijden herleven zekers :p

koop gewoon een traxxas of hpi gebruikt brushless karretje erbij voor de fun , werkt altijd en er gaat weinig aan stuk .
gezellig als je af en toe ook ff bashed ;)

en klopt , morgen 2e kerstdag , dus bashen zeg ik ! kerst vieren met de mannen onder elkaar terwijl we bashen lijkt me wel wat :p

wie nog meer ?

- junkie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

genoeg plek nog hoor ;)
Bajalinnetje is stuk.

Niet mijn idee maar van vrouwlief. En ach, haar argument was redelijk geldig: De respectievelijke (schoon)ouders passen wekelijks op de kids, eten een happie mee en wij soms ook en vragen daar verder ook niets voor. Sterker nog, ze willen er niet eens wat voor hebben. Dan mag je ze toch wel één keer per jaar trakteren op een gezellig samen zijn en lekker eten? :yes: En een restaurant willen ze niet, te officieel. :D

Goed bezig Sleur ;)

mijn idee ;)

mijn zus gaat straks heerlijk de italiaanse keuken hier realiseren , gaat wel lekker worden ;)

daarstraks nog even het strand in wijk aan zee onveilig gemaakt met da flux :)

bij de laatste lipo's ging alleen mijn pinion loszitten , dus einde oefening , imbus boutje foetsie :mad:

maar was wel weer ff leuk

Gaan we morgen nog ff bashen op ht , of zijn hullie allemaal weer naar het baasje ?

heb zin om te raggen !!

Spijk lonkt ;-)

Squish weet ik inmiddels ook 0,4mm Min, uitlaatpoort tussen 178 en 180 graden gaat daar efkes mee stoeien,als de afterburner binnen is ook maar even nameten.

Squish weet ik inmiddels ook 0,4mm Min, uitlaatpoort tussen 178 en 180 graden gaat daar efkes mee stoeien,als de afterburner binnen is ook maar even nameten.

ik hoor het wel als we gaan bashen , ik moet ook nog ff met maris overleggen eigenlijk .

en anders volgend weekend weer .

Mag ik die van mij ook even langs brengen,bij GorbyTuning ;).Goed bezig,al zegt mij het helemaal niets wat je aan het rommelen bent :confused:

Oudhollands gezegd, opvoeren.Oja en squish is de ruimte die moet overblijven tussen de zuiger en cillinderkop aan de cillinder wand.Doe je dit niet goed gaat het ten koste van vermogen en efficiëntie,tevens kan het vlamfront van de ontbranding veranderen en dat wil je niet omdat je dan een soort hemisferische verbranding krijgt wat resulteerd in detoneren en vermogens verlies of het wegbranden van je zuiger.

Hemisferische verbrandingruimte kan wel ,maar dan moet je je bougie meer naar voren of naar achter verplaatsen ,afhankelijkvan wat de werkzijde van de zuiger is.Snappie.

Oudhollands gezegd, opvoeren
Daar gaan we al,ben van de fiets in de auto gestapt.Mijn geld ging op aan singeltjes en elpee's,en knappe geluids apparatuur,hier en daar wat kleding en stappen.Heb nooit een brommer gehad. :D.Dus je kan typen en brabbelen wat je wil ik,geloof je

kortom , die ga jij niet af krijgen voor morgen ;)

morgen maar een familie dagje maken ,en morgenavond eten bij mijn ma

Hieris iedereen weer opgetieft gelukkig ;) Zo, dit was dag 2 van vreten. Morgen dag 3 bij de schoonouders+ pakjes uitpakken:hammer:
Pattie loopt in een lekkere netpanty rond hier (met rokje) dus straks nog even knallen ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back