Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat even dobberen in het zwembad,zodat mijn vrouw even met haar brushless kan spelen.Kan ik als stinkbrommer toch niet tegenop :shock: :mrgreen: :bye:

Is met een beetje water en zeep zo op te lossen hoor :rolleyes: :mrgreen:

P.s. Ik heb nog een sticker voor je nieuwe kap , ééntje van DDM :p en ééntje van Threshold ;)

Uiteindelijk word je toch beperkt door de grip van je banden , je hebt het zelf toen ook ervaren met je baja , binnen één meter draaide alles op volle snelheid alleeen je auto zelf niet :( ;)
Waar, maar het scheelt ook ruim 1,5 kg gewicht. Dat win je er wel mee en daardoor kun je stiekem wel sneller. Mijn Traxxas Jato 3.3 ging ook als een raket door het zand. Ondanks enkel achterwielaandrijving en een klein 3.3 cc motortje. 8)

wow, junkie is in de opruimmodus ! 2 hobbykamers ordenen , ontdoen van (veel) zand , huis stofzuigen enz .
zus komt gelukkig pas om 13;00u , dus ik neem het ervan ;)

vntm

Waar, maar het scheelt ook ruim 1,5 kg gewicht. Dat win je er wel mee en daardoor kun je stiekem wel sneller. Mijn Traxxas Jato 3.3 ging ook als een raket door het zand. Ondanks enkel achterwielaandrijving en een klein 3.3 cc motortje. 8)

Dat is helemaal niet eerlijk :D de Jato weegt net twee kilo? en heeft bijna net zoveel pk als een baja van > 12 kilo ;)

Die Jato van jou ging nog achterover als ie naar twee schakelde :cool:

Als het goed is komt Hostile zeer binnenkort met zijn eigen versie van paddles voor de baja en dan zal het ongetwijfeld al een stuk beter zijn qua grip :yes:

Ik heb gvd. voor een maandsalaris aan velgen en winterbanden geinvesteerd , die in de schuur liggen mooi te zijn :(

Als ik ze er nu opzet zijn ze al versleten voor de winter echt komt :mad:

Zelf de banden wel monteert als er echt sneeuw komt of anders pas eind feb als ik richting wintersport ga. Hier is het of veel te veel sneeuw of het is warm ;)

Lekker wat voorbereidingen gaat doen voor het bikken.

Gister met Tito en zijn vrouw en kids en Pattie,gegeten in het wokpaleis in ijmuiden. Voor 26.50 mag je alles eten en drinken wat je wil. Zelf je vaasjes bier tappen zoveel je wil :banana: Was erg gezellig!

Lekker wat voorbereidingen gaat doen voor het bikken.
*klaar* :D

Alles is voorbereid en staat in te weken. ;) Sausjes en garneringen zijn klaar. :p Vlees begint op kamertemperatuur te komen (belangrijk voor een goede bereiding :yes:). Nog wat rommeltjes opruimen en afwassen (tablet in de machine en :bye:).

*bankhangen gaat* :sleepy:

*klaar* :D

Alles is voorbereid en staat in te weken. ;) Sausjes en garneringen zijn klaar. :p Vlees begint op kamertemperatuur te komen (belangrijk voor een goede bereiding :yes:). Nog wat rommeltjes opruimen en afwassen (tablet in de machine en :bye:).

*bankhangen gaat* :sleepy:

Dat laatste doe ik gehele dag al en geniet er echt van :-)

toch niet zo'n rood stickertje he ;)

:yes: :mrgreen: Die Threshold is nog wel leuk . Ik bewaar hem wel , komt ie van de week wel mee ;)

P.s. zo'n eitje met draadloze afstands bediening is veel leuker , dan bepaal jij wanneer ze van der stoel afglijdt of even moet zitten omdat op haar benen staan niet meer gaat :oops: :mrgreen: ;)

Ik zit heerlijk in de hobby schuur Bajalinnetje te vertroetellen.
Dikke dogbones met wat extra hoesjes besteld heeft alsmede een diy corrona 2.4GHz module met ontvangert en wat camber plaatjes voor de achteras.Outerwear voor de pullstarter lag onder de boom dus gaat er zo op.
Whislist is nog veel langer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back