Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gorb: Gooi die marder maar op MP.

Ik wacht morgen even af (morgen grote kostenpost met apk van de auto van mn vriendin en de CV monteur die langs komt om te controleren waar de lekage vandaan komt)..

Als dat meevalt, dan ga ik eens kijken naar die Baja :)

Je kan zelf wel sleutelen aan die auto toch? En een lekkage vinden moet ook niet moeilijk zijn..... Dat bespaard je veel geld.

Ik vond ook nog wat materiaal in de schuur om een jumpramp te maken. Dat ga ik ook doen van de week nadat de mal af is voor de Rustler. Lijkt me leuk om een compacte te maken die in de auto past.

wow , net ff de flux voorzien van andere velgen/wielen , ik had nog een beste berg liggen .
deze compound is veel stugger ,en de velgen staan 4 cm verder naar buiten dan de originele wielen .

conclusie , net ff keihard op de weg volgas gereden , en dat gaat erg snel kan ik melden (gelijk meer expo gegeven , want bij plus minus 80 kmpu moet je niet veel willen sturen :shock:
ook geen opbollen meer v/d banden , en ook komen de voorwielen niet zo snel los , dus zo rijd hij perfect :p

valt ook niet meer zo snel om , nu zou ik hem alleen nog ff willen verlengen , maar dat is het volgende project ;)

Ja, top :thumbsup: We zien elkaar Dinsdag wel op de club. Voor nu rolt het weer even. Straks even de nieuwe banden testen op het strand ofzo.

jupiler-blond-bier-5-flesjes.jpg

*een biertje opentrekt*

Nog meer liefhebbers? :proost:

Moet je voor die Marder hebben Gorb?

Phil: Succes met de marder.. Ik trek mij even terug onder mijn steen ;-).

@Baja rijders; ik zie af van de koop. Het is niet het geld, het is meer een persoonlijke issue (waar een aantal HT rijders en actieve forum lezers van op de hoogte zijn).

Eerst even in rustiger 'vaar' water zitten weer, alvorens ik een grote aanschaf doe op het gebied waarvan ik nog altijd twijfel (ik koop wel wat met vleugels) :)

*...ook op zoek is naar een 1:1 auto voor privé-gebruik *

Nahja ik nog niet, maar er komt natuurlijk een moment dat mijn Micraatje zegt : doe het zelf maar:

En in plaats van geld blijven pompen in zo'n heel oud gebakkie, kan je dan beter kijken naar iets jongers :yes:

Ik rij vaak korte stukjes, het verbruik is dan rond de 1:15
Op langere stukken bij 100km/u ligt het rond de 1:22

Let wel dat mijn verbruik wat hoger is als bij een standaard c1 ivm de dikke wielen die ik eronder heb zitten.
Sil rijdt nog zuiniger met de smalle bandjes ;-)

Thanks for the info.
En jij hebt een 3cilinder benzine toch? 1.0 of 1.2?

Denk er nog even over na Spikkel. Ik heb ook wel geduld hoor :yes:

Nee, de Baja wordt het sowieso niet. De marder zou een leuke auto zijn. Alleen ik weet niet, zie hoe wispelturig ik ben. Als ik een vliegtuig koop, dan is ie er direct. Als ik een auto wil, dan denk ik er jaren over na....

Nahja ik nog niet, maar er komt natuurlijk een moment dat mijn Micraatje zegt : doe het zelf maar:

En in plaats van geld blijven pompen in zo'n heel oud gebakkie, kan je dan beter kijken naar iets jongers :yes:

Thanks for the info.
En jij hebt een 3cilinder benzine toch? 1.0 of 1.2?

Is inderdaad een 3 cylinder 1.0 motortje van Toyota ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back