Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd de galaxy tab p1000, daar kun je niet mee liegen ;-) :-)
Dussss ? Echt gebeurd ;-)

En inderdaad, Sil is erg makkelijk, maar met de kerst eten bij Burgerking is echt NOT done :-) ;-)
Yep, echt gebeurd. :yes: :D En de tweets van Silly zijn best geinig, vooral tijdens de voetbal. :rolling: Heerlijk live commentaar. :D Ook al kijk ik geen enkele wedstrijd, best leuk. :thumbsup:

Schijnt bij hullie de zon dan,hier nog niet een straaltje gezien :confused:
Hier scheen de zon rond die tijd ook eventjes (15:00-15:30). Nu weer grauw en saai. Ik haat horror-winters. :evil: ;)

Dan denk ik aan die 29cc van jou die net zo hard gaat als de 26cc van mij,en dan begin ik te stralen :murder:

Het gaat er om wie het eerst op top is , net als in de F1 .

Degene met de hoogste top wint geen wedtrijd , degene die het hardst uit de bocht komt wel ;) :D

Zonder grappen, hier heeft bijna de hele middag het zonnetje geschenen :cool:
Toch een voordeel, op niveau wonen. :yes: :zon:

Dan denk ik aan die 29cc van jou die net zo hard gaat als de 26cc van mij,en dan begin ik te stralen :murder:
Het gaat er om wie het eerst op top is , net als in de F1 .

Degene met de hoogste top wint geen wedtrijd , degene die het hardst uit de bocht komt wel ;) :D
En vooral meer koppel waardoor eventueel verlies aan snelheid sneller opgepakt kan worden (komt op hetzelfde neer :?). ;)

Ook maar aan de
wieckse_witte.jpg

En vooral meer koppel waardoor eventueel verlies aan snelheid sneller opgepakt kan worden (komt op hetzelfde neer :?). ;)

:lol: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back