Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel Multiplex dogfighters zijn er al in da club?

Is het wat?

ik heb hem ook , maar nog steeds geen lipo's binnen , dus geen vliegtest gedaan , maar zal wel leuk zijn denk ik ;)

Hoi pipeloi, ik is vrijdag middag vrij is dat een optie om te bashen, nemen we zaterdag een gezinsdag en kenne we zondag lope legge vliegen.

nope , liever de 31e , vrijdag werk ik :-|

en volgens sleurweerbericht word de 1e geen veldweertje .
Had ik hullie al verteld dat die oostzaan bende POKKE troep is.Sta nu me diff met cockpit spray te poetsen.

Je hebt gelijk gewoon de 31ste :D

Maarruh...da Bash was toch de 31e?

gaarne wel :p , siggy en ik gaan iig lekker vroeg , 10;30u op ht

E-Revo 1:8 rijders beware .....

DSCN4709.jpg

ik hoop dat ze van jouw zijn :p

nog ff en de hele rijgroep is weer gezellig compleet .;)

Iemand nog een leuke 525i Touring in de aanbieding? Minder dan 150k km, onder de 20 ruggen. ;)

Autoservice Haarlem een beetje betrouwbaar? (voor de kenners)

*verder zoekt*

AutoServiceHaarlem wisselende berichten over gehoord maar geen persoonlijke ervaring mee (ik koop alleen particulier) het blijft een handelaar en geen garage die je graag terug ziet voor onderhoud.

Geluk is en blijft een belangrijke factor zowel nieuw als tweedehands.

Gr. André een zeer te vrede BMW rijder 525D

Ik kan de mijne wel terug zetten op 130.000Km moet je er alleen ff diesel in gooien dan loopt hij 1:14 in plaats van de benzine versie 1:8 en mag je hem hebben voor 10ruggen en doe ik er nog een strik om ook;);

net ook voor de bashdag de nitrosavie klaargezet , gaat verschrikkelijk mishandeld worden ,dus ik geef hem nog een kans .;)

en het onewaylagert probleem heb ik opgelost, onewaylager zit nu aan de buitenzijde v/h blok , met een klein gaatje in de trekstarterkap , laatst op oostzaan slipte hij weer door (zoals gebruikelijk ) even beetje wd 40 in het gaatje sprietsen en het lager werkt gelijk weer :cool:

dus daar ben ik wel blij mee .

de 31e gaat mee de baja /flux /en de nitro savage .

vliegers wil ik ook mee , dus dat word de funjet , en als iemand mij een paar 3s lipo's wil lenen , kan ook de dogfighter los .

net ook voor de bashdag de nitrosavie klaargezet , gaat verschrikkelijk mishandeld worden ,dus ik geef hem nog een kans .;)

en het onewaylagert probleem heb ik opgelost, onewaylager zit nu aan de buitenzijde v/h blok , met een klein gaatje in de trekstarterkap , laatst op oostzaan slipte hij weer door (zoals gebruikelijk ) even beetje wd 40 in het gaatje sprietsen en het lager werkt gelijk weer :cool:

vliegers wil ik ook mee , dus dat word de funjet , en als iemand mij een paar 3s lipo's wil lenen , kan ook de dogfighter los .
De Baja gaat mee,en de mini revo.Nitro gekloot even geen zin an.
Koffie neem ik mee en drie liter erwtensoep :D

De Baja gaat mee,en de mini revo.Nitro gekloot even geen zin an.
Koffie neem ik mee en drie liter erwtensoep :D

hij is er helemaal van gaan stotteren ;)

als we een lekkere lange dag gaan maken , wil ik genoeg speelgoed mee , dus nitro savage is for just in case ;)
Ik neem wel genoeg benzine mee,en mijn onderdelen bak en sleutel plateau voor de baja.4 lipootjes voor de mini revo + lader gaat goedkomen

ik hoop dat ze van jouw zijn :p

nog ff en de hele rijgroep is weer gezellig compleet .;)

Ook weer rollend materieel in bezit heeft :yes:

Geruild tegen deze

Enkel die Losi, die 1:8 E-Revo is van Klamath, de nieuwe eigenaar van mijn Delta onderzoeksonderzeeboot.
Geld ontbreekt eventjes in mijn wally dus wordt hem even niet om al te rijden, maar wil hem dan wel ff meenemen hoor :yes:

Net op tijd voor de 31ste ;).

Had jij die stekker gebruikt die op de lipo's zitten voor de T2.Dus vanaf je roggelaar twee goudbussen solderen :rolleyes:

Helaas, ik heb nog geen servosaver voor op mijn Losi, en ook geen 6S LiPo's, even geduld aub ...

En ik heb PLUSBUSACCU met inderdaad 4MM goudsteker/goudbussen in gebruik ja. Met andere woorden: Op de accu zijde, is de plus een bus, en de min een steker. En op de regelaar contra, zodat je nooit verkeerd kan pluggen :)

...How about Mr.Gorbatjov?

Die laten we toch niet in z'n 1-tje vrijdagmiddag Bashen op HT :(
Nou laat ik dan maar de eerste spelbreker zijn,of niet.Het wordt voor mij of vrijdag of zaterdag niet en en.Ik ga morgen al even lekker knallen,sorry.
Dus roep maar vrijdag of zaterdag :D
Ben jij eigenlijk wel verplicht om met je Baja te komen

Thanx BYMpie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back