Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou laat ik dan maar de eerste spelbreker zijn,of niet.Het wordt voor mij of vrijdag of zaterdag niet en en.Ik ga morgen al even lekker knallen,sorry.
Dus roep maar vrijdag of zaterdag :D
Ben jij eigenlijk wel verplicht om met je Baja te komen

:roll:

Ik had het idee dat het al een tijdje over de 31e ging...
Maar ik zal het wel verkeerd begrijpen :fadein:

;)

:roll:

Ik had het idee dat het al een tijdje over de 31e ging...
Maar ik zal het wel verkeerd begrijpen :fadein:

;)
Hallo serieus type,maakt mij niks uit vrijdag of zaterdag.Ik ga alleen niet vrijdag en zaterdag.Als de rest er mee eens is ga ik op vrijdag met mijn snert naar HT,zodat ze evt de 1ste kunnen vliegen.Maakt mij nieeeeeeetttttttttssss uit :D

...heerlijk dit gedoe.

Zojuist een foto gezien waarop da Bagha klaar staat voor verzending.;)
Ik hoop dat ie donderdagmiddag binnen is.
Zender is hier ook gearriveerd...nu nog een 25/30 Kg-servo (met servo arm) regelen.

Wil wel ff rustig de boel inbouwen en in orde maken.

Zou het het allerleukste vinden als er zoveel mogelijk HT-ers aanwezig zouden zijn tijdens de Eindejaars Offroad HT Bash :D

...heerlijk dit gedoe.

Zender is hier ook gearriveerd...nu nog een 25/30 Kg-servo (met servo arm) regelen.

Zou het het allerleukste vinden als er zoveel mogelijk HT-ers aanwezig zouden zijn tijdens de Eindejaars Offroad HT Bash :D

deze post klinkt als weer niet rijden voor jou :-| ;)

maar er zijn is ook goed hoor ;)

Waarom gaatjes in de banden boren mensen?

En maakt dat nog verschil in grip als je dat doet?

ik zou geen gaatjes in je banden boren , gaat niet goedkomen .
binnenkant velg zit een gaatje voor ontluchting .

ballooning doen de banden evengoed , ook met of zonder gaatjes .

erzitten juist geen gaatjes in deze velgen/ banden. Ze zijn keihard. Ik had gelezen dat ze gaatje in de velgen dichtstoppen en dan gaatjes in de banden boren. Dat doen ze om het erin gelopen water eruit te spinnen. Maar ik vraag me dus af wat het verschil is in rijden met en zonder gaatjes.

...heerlijk dit gedoe.

Als ie hem morgen verzend,moet je hem donderdag binnen hebben :D.
Donderdagavond servo omzetten en klaar ;) :D

nog even betreft de bash datum , ik denk dat we de droogste dag moeten nemen , of dat vrijdag of zaterdag is weten we pas donderdag .
regen kansen zijn momenteel bijna gelijk voor die dagen .

weerbericht maar in de gaten houden

erzitten juist geen gaatjes in deze velgen/ banden. Ze zijn keihard. Ik had gelezen dat ze gaatje in de velgen dichtstoppen en dan gaatjes in de banden boren. Dat doen ze om het erin gelopen water eruit te spinnen. Maar ik vraag me dus af wat het verschil is in rijden met en zonder gaatjes.

ik vind dat een sleurhutvraag ;)

maar die zit dronken te wezen met de vliegeniers/barhangers op de ach lijkt me .
ik hoop dat hij aan zijn autootje sleutelt daar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back