Ben je toch een trut he,gewoon komen![]()
<knip>
Volgende keer beter![]()
zie "kwoot" hierboven van mij

*echt klaar is met dat gezanik*
Duidelijkheid rules!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben je toch een trut he,gewoon komen![]()
<knip>
Volgende keer beter![]()
HuhDuidelijkheid rules!!![]()
Ik hou het 1 en ander over, mag dat?
oke , dan neem ik de zware taak wel op mijn schouders :
ZATERDAG 31 DECEMBER VANAF 10:30 u VERZAMELEN OP HOOGTIJ VOOR DE OUDEJAARS CRASH&BASH PARTY !!!
wie niet kan heeft pech , of moet regelen dat hij wel kan !!
DUIDELIJK ?? :shock:
tot dan![]()
Ik zie het probleem niet,het staat er toch.(en duidelijk dacht ik)zie "kwoot" hierboven van mij
Duidelijkheid rules!!![]()
Twee leipo's,dus twee setjesMaar schatje, waarom bussen halen? ik heb die zooi wel, zeg maar oe moet hebben ...?
We gaan zaterdag verzamelen op hoogtij,maar waar gaan we nou bashen ,Ht Alkmaar of Utrecht?Als ie het gewoon nog doet wel ja , ben je beter als de constucteur
Wanneer gaan we nou rijden ?![]()
We gaan zaterdag verzamelen op hoogtij,maar waar gaan we nou bashen ,Ht Alkmaar of Utrecht?
We gaan zaterdag verzamelen op hoogtij,maar waar gaan we nou bashen ,Ht Alkmaar of Utrecht?
Wat is er Zaterdag dan?Vergeet mijn kappensetje niet Zaterdag![]()
Wel raar om hartje zomer in een ski pak te lopen. :? Het is nu net zo koud, waait net zo heftig en is net zo nat als in augustus. Toen liep je in en t-shirt. :?IJSBYM gaat pro deze winter![]()
Dan ga ik al rijden. Misschien nog even vliegen?We kunnen ook op donderdag is dat wat?
Vergeet mijn kappensetje niet Zaterdag![]()
weer traag forum
zie "kwoot" hierboven van mij
Duidelijkheid rules!!![]()
Als ie het gewoon nog doet wel ja , ben je beter als de constucteur
Wanneer gaan we nou rijden ?![]()
Ja, wie neemt nou de knakworsten en soep mee?En hoe laat word dat geconsumeerd?is het voor iedereen nu duidelijk ? of zijn er nog vragen :?
word er wel moe van zo .
*eigen draadje voor serieuze besluitvaardige rijders omgeving ijmond starten gaat* :?
Ja, wie neemt nou de knakworsten en soep mee?En hoe laat word dat geconsumeerd?