Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou het 1 en ander over, mag dat?

Zodra je het uit elkaar haalt, en weer in elkaar moet zetten, houdt je altijd schroefjes over. Moet je iets ine lkaar zetten als het uit elkaar ligt, kom je altijd schroefjes tekort :hammer:

Twee leipo's,dus twee setjes :cool:

Het staat er ... en toch is het niet duidelijk genoeg hoeveel vrouwen en hoeveel mannen aub ?

Wel raar om hartje zomer in een ski pak te lopen. :? Het is nu net zo koud, waait net zo heftig en is net zo nat als in augustus. Toen liep je in en t-shirt. :? ;)

Dan ga ik al rijden. Misschien nog even vliegen?

Uw warm is mijn koud kenneljik ...
Als we zondag gaan rijden met zn allen dan heb ik het tenminste warm :yes:

Dus dat we het weten, zondag gaan we rijden, heb ik het nu goed ?

Nu even Offtopic.Moet voor die heavy duty dogbones andere cups hebben of zo ze lijken wel ietsiepietsie langer.Maar hard pennen is gelijk.

Gedaan wat Sleurhutje gister zei , maar nu krijg ik iedere keer mail van de mods of ik daarmee wil stoppen :hammer: :-?

Heels niet waar, nog niets gezien :mrgreen:

Ik heb nu al spijt van mijn aankoop :cry: Lekker knutje dat Logitech :hammer:

lekkerhoor.jpg

Populariteit heeft zijn prijs, geloof me je gaat er nog erg blij mee worden.

jij bent verplicht langs te komen , jij bent zo'n beetje de eerste hoogtijger :cool:

je neemt je E savage maar lekker mee :p

nope, van de hier nog aanwezige ben ik denk ik de eerste. Sleur was er wel al vroeg bij maar Erik, Gert en Rob waren eerder (check deel 1 maar eens :mrgreen:). Ook badmuts was er eerder dan Sleur geloof ik (klopt dat Huursletje?)

Maar zaterdag even rijden in de ochtend klinkt goed. Ik moet nog wel een partytent opzetten en de nodige inkopen doen maar dat moet vrijdag dan maar. Zaterdag hier feest vieren met een man of 15.

Junkie, vrijdag even langskomen met je bak met servohevels om koffie te drinken? :mrgreen:

*Savage klaar zet*

Zo'n Eclip springt best wel ver.

c clip dat is , ja springen ver ,daarom heb ik ook een extra zakje c clips in da koffer ;)

heb al vast zin in zaterdag , zeker nu alles duidelijk is :murder:

wie neemt de party tent mee? zodat we tijdens de lunch droog zitten :p

ik neem ook een schep mee ,zodat ik ff een schans ga maken die geen enkele baja overleeft :cool:

Heels niet waar, nog niets gezien :mrgreen:

Populariteit heeft zijn prijs, geloof me je gaat er nog erg blij mee worden.

nope, van de hier nog aanwezige ben ik denk ik de eerste. Sleur was er wel al vroeg bij maar Erik, Gert en Rob waren eerder (check deel 1 maar eens :mrgreen:). Ook badmuts was er eerder dan Sleur geloof ik (klopt dat Huursletje?)

Maar zaterdag even rijden in de ochtend klinkt goed. Ik moet nog wel een partytent opzetten en de nodige inkopen doen maar dat moet vrijdag dan maar. Zaterdag hier feest vieren met een man of 15.

Junkie, vrijdag even langskomen met je bak met servohevels om koffie te drinken? :mrgreen:

*Savage klaar zet*

top dat je ook komt :thumbsup:

servo hevel komt goed ;)

kom vrijdag wel ff langs .

morgen lekker werken , heb er zin an , vrijdag wel vrij , en maandag weer heerlijk vol aan de gang , vrij zijn bevalt me eigenlijk niet :confused: op de weekenden na dan ;)

Yep, ik kwam op HT toen er een maand of twee bij het "echte" HT gereden werd. De avonturen ervoor op het parkeerterrein en op het crossbaantje was ik niet bij. ;)

Oja ,bajalinnetje zit weer inmekaar.Alleen de wielen nog even schoonmaken en eigenlijk moet de voortrein ook ff gesopt maar daar heeft ik geen zin meer in.

Ik kwam vlak na jou Burp :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back