Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie bak burp :thumbsup:

Zeker, en de kwaliteit is me eigenlijk nog belangrijker. Zal zeker lekker rijden (hoop ik)

Straks even kijken, proefrit is vandaag niet mogelijk, staat ingebouwd. Maar kan alvast wel even kijken wat ze doen met inruil. Er staan er voldoende te koop dus keuze mogelijkheid is er :yes:

Ik ga uit van het principe, zij willen mijn geld hebben en daar moeten ze wat voor doen. Ze vragen altijd teveel en geven te weinig met inruilen. Ik ga uit van een eerlijke prijs voor beide. Zij mogen best wat verdienen natuurlijk maar niet teveel ;)

*ding-dong*

Leuke postbodinne voor de deur
(ze had óók wel mogen blijven) :mrgreen: maar ze moest nog meer gleuven vullen vandaag, toen ik vroeg of ik haar gleuf mocht vullen....:oops: :oops: :bad-words:

;)

img1567on.jpg

Savöx SV-0235- mg servo intha house :thumbsup:

Nu dat andere pakketje nog :cool:

Eerste geintje van Toemen al gehad nu.
IK bestel 1x RPM front bearing carrier en ik krijg 2x TRaxxasfront bearing carrier. Ik durf te wedden omdat de RPM niet op vooraad is.

Net even een nieuwe carb bestolen,en die is morgen binnen :D.
Gisteren had de ouwe toch weer de nijging te blijven hangen.Net weer schoongemaakt,maar loopt toch niet helemaal soepel.
De nieuwe is gelagerd op de asjes dus zal mij benieuwen :banana:

*ding-dong*

Leuke postbodinne voor de deur
(ze had óók wel mogen blijven) :mrgreen: maar ze moest nog meer gleuven vullen vandaag, toen ik vroeg of ik haar gleuf mocht vullen....:oops: :oops: :bad-words:

;)

img1567on.jpg

Savöx SV-0235- mg servo intha house :thumbsup:

Nu dat andere pakketje nog :cool:
Mag ik die stickertjes hebben :D

De tiepmiep op kantoor, stuurt jou een e-mail?
Uh ja, daar komt het wel op neer. ;)

IK bestel 1x RPM front bearing carrier en ik krijg 2x TRaxxasfront bearing carrier. Ik durf te wedden omdat de RPM niet op vooraad is.
Told you so... :( Ik heb een t**ing hekel aan (web)shops die zeggen iets te hebben en het dan niet hebben maar ook zelf nog eerst moeten bestellen of die je zonder te informeren wat anders leveren. Ben blij met PK Racing, niet de goedkoopste maar als er iets te melden is dan bellen ze netjes even om te overleggen (zelfs na werktijd). :thumbsup:

*crack* Pakketje was het minst belangrijke van 5: Een setje lagers voor de T1M. :( Nog steeds wachten op de motor, regelaar, voeding, lader en programmeerbox. :cry:

img1569x.jpg

Best wel een flinke servo :shock:

@ Snoekie:

Die stickertjes gaan op tha Bagha van Barthez ;)
(als ik er een paar over heb,krijg jij ze)

Heb ik al twee keer gehad bij toemen,hadden ze het verkeerde opgestuurd.Had alleen wel dezelfde dag gebeld dat het niet goed was.Terug gestuurd,en toen wel het goede gekregen.Dus bel even voordat je gaat schreeuwen

Told you so... :( Ik heb een t**ing hekel aan (web)shops die zeggen iets te hebben en het dan niet hebben maar ook zelf nog eerst moeten bestellen of die je zonder te informeren wat anders leveren. Ben blij met PK Racing, niet de goedkoopste maar als er iets te melden is dan bellen ze netjes even om te overleggen (zelfs na werktijd). :thumbsup:

Me too :mad:

BEE Racing (Bas en Erik) doen dat ook erg netjes. :thumbsup:

Heb ik al twee keer gehad bij toemen,hadden ze het verkeerde opgestuurd.Had alleen wel dezelfde dag gebeld dat het niet goed was.Terug gestuurd,en toen wel het goede gekregen.Dus bel even voordat je gaat schreeuwen

OP de bon staat gewoon het RPM part en eronder staat met de hand geschreven 2x TRAxxas en dan het nummer. Het is bewust gedaan. Maar ik ga zeker bellen nu. Terugsturen is geen optie, daar heb ik het geduld niet voor. ;)

Zo de Rustler is klaar. Gearing is berekend en de juiste spur en pinion erop gezet. Ophanging goed gezet. Wat dingen vervangen en geupgrade. En een sterkere grotere RPM voorbumper erop gezet. Nu eerst maar mee rossen en wat stuk gaat vervangen door sterker mooier spul. In principe kan er nu ook 3S op maar eerst even testen met 2S.

Ow en wat me nog niet bevalt is de servosaver. Als ik een stuurbweging maak door een voorwiel vast te pakken dan zit er veel speling in dat ding. Iemand mischien nog iets liggen of een suggestie voor een hele goede saver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back