snoeksel
Forum veteraan
Ik ken er twee, die klagen ook altijd over vanalles. :rolling:
Blijft moeilijk he lezenJe zegt het verkeerd,ik klaag over alles behalve mijn volvo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken er twee, die klagen ook altijd over vanalles. :rolling:
Blijft moeilijk he lezenJe zegt het verkeerd,ik klaag over alles behalve mijn volvo![]()
Mooie bak burp![]()
Je zegt het verkeerd,ik klaag over alles behalve mijn volvo
Prima werkweertje trouwens, mij hoor je niet klagen![]()
Ik denk vandaag even. Heb ook nog een hele mooie in de buurt van Apeldoorn gezien. M uitvoering met alles er op en er aan
De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Krijg net een email van kantoor (wij hebben een slim kantoor :teacherdat er een pakketje HK gearriveerd is.
![]()
Krijg net een email van kantoor (wij hebben een slim kantoor :teacherdat er een pakketje HK gearriveerd is.
![]()
Mag ik die stickertjes hebben*ding-dong*
Leuke postbodinne voor de deur
(ze had óók wel mogen blijven)maar ze moest nog meer gleuven vullen vandaag, toen ik vroeg of ik haar gleuf mocht vullen....
![]()
:bad-words:
![]()
Savöx SV-0235- mg servo intha house
Nu dat andere pakketje nog![]()
Uh ja, daar komt het wel op neer.De tiepmiep op kantoor, stuurt jou een e-mail?
Told you so...Eerste geintje van Toemen al gehad nu.
IK bestel 1x RPM front bearing carrier en ik krijg 2x TRaxxasfront bearing carrier. Ik durf te wedden omdat de RPM niet op vooraad is.
Heb ik al twee keer gehad bij toemen,hadden ze het verkeerde opgestuurd.Had alleen wel dezelfde dag gebeld dat het niet goed was.Terug gestuurd,en toen wel het goede gekregen.Dus bel even voordat je gaat schreeuwenEerste geintje van Toemen al gehad nu.
IK bestel 1x RPM front bearing carrier en ik krijg 2x TRaxxasfront bearing carrier. Ik durf te wedden omdat de RPM niet op vooraad is.
Told you so...Ik heb een t**ing hekel aan (web)shops die zeggen iets te hebben en het dan niet hebben maar ook zelf nog eerst moeten bestellen of die je zonder te informeren wat anders leveren. Ben blij met PK Racing, niet de goedkoopste maar als er iets te melden is dan bellen ze netjes even om te overleggen (zelfs na werktijd).
![]()
Heb ik al twee keer gehad bij toemen,hadden ze het verkeerde opgestuurd.Had alleen wel dezelfde dag gebeld dat het niet goed was.Terug gestuurd,en toen wel het goede gekregen.Dus bel even voordat je gaat schreeuwen