Sleurhutje
Forum veteraan
Ja dûh, waar niet ondertussen? :?He , dat bedrijf ken ik, wij hebben die vreselijk strakke weg bij hun voorlangs gemaakt
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dûh, waar niet ondertussen? :?He , dat bedrijf ken ik, wij hebben die vreselijk strakke weg bij hun voorlangs gemaakt
![]()
![]()
Ja dûh, waar niet ondertussen? :?:lol:
Als wegenbouwer kom je nog eens ergens .![]()
![]()
Staat alleen een beetje woei,van de rest toch prima weer.Straks lekker knutselen aan de Caravelle, een plak plexiglas opduikelen in Vijfhuizen voor gebruik als setup board voor het autootje, even kijken voor wat lagertjes voor het autootje, niets doen en dan autootje rijden.Wat maakt mij dat pokkeweer nou uit.
![]()
Eigenlijk best grappig dat je als wegenbouwer wel een baan hebt maar toch iedere dag weer door je baas op straat gezet wordt![]()
![]()
In ieder geval nooit van het padje af.Ja en dan zeggen mensen ook nog : je hebt een baan en bent van de straat![]()
Da,s niet waar.Laatst in beverwijk had een volvo te pakken oidIn ieder geval nooit van het padje af.![]()
Da,s niet waar.Laatst in beverwijk had een volvo te pakken oid![]()
Mwah, vind er geen klap aan maar ik mag even niet anders ....
Wel geinig die deur kobus, maar wat doe je als het regent en je accu is leeg?
Of als je je lichten hebt laten branden en de deur niet werkt ...
Hmmm ...
Hmmm ...
Ik wou je ff steunen![]()
![]()
Geen idee , misschien zit er wel een slinger oid. bij voor nood![]()
Hoe vaak gebeurt het dat je accu leeg is,heeft die micromicra van jou geen verklikkertje als je je ligt laat branden.Dat zou ik er maar eens opzetten dan,dan heb jij ook high tech.Of je zit in de tuut als de deuren niet werken,zit je in ieder geval droog(tenzij je op zijn kop in de sloot beland bent,dan heb je wel een probleem.Maar daar heb je die hamertjes voor)Of je staat er buiten en dan loop je gewoon naar huis,of het openbaar vervoer,als je te ver weg bent.
Je loopt de problemen wel te zoeken hoor![]()
Ik kwam vlak na jou Burp![]()
Mwah, vind er geen klap aan maar ik mag even niet anders ....
Hmmm ...
Ziet er netjes uit,dus ook maar meteen door naar ApeldoornIk denk vandaag even. Heb ook nog een hele mooie in de buurt van Apeldoorn gezien. M uitvoering met alles er op en er aan
De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
Tsja, wie gaat er dan ook Volvo rijden? :? Ik ken er twee, die klagen ook altijd over vanalles. :rolling: Zou ik ook gewoon platwalsen.Da,s niet waar.Laatst in beverwijk had een volvo te pakken oid![]()
Tsja, wie gaat er dan ook Volvo rijden? :? Ik ken er twee, die klagen ook altijd over vanalles. :rolling: Zou ik ook gewoon platwalsen.![]()