Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks lekker knutselen aan de Caravelle, een plak plexiglas opduikelen in Vijfhuizen voor gebruik als setup board voor het autootje, even kijken voor wat lagertjes voor het autootje, niets doen en dan autootje rijden. :yes: Wat maakt mij dat pokkeweer nou uit. :D
Staat alleen een beetje woei,van de rest toch prima weer.
Rij zo even naar de hobbyshop hier in de bronx toe.Kan ik gaan solderen,en kijken of ik die regelaar geregeld krijg :D

Mwah, vind er geen klap aan maar ik mag even niet anders ....

Wel geinig die deur kobus, maar wat doe je als het regent en je accu is leeg?
Of als je je lichten hebt laten branden en de deur niet werkt ...

Hmmm ...

Ik wou je ff steunen ;) :D

Geen idee , misschien zit er wel een slinger oid. bij voor nood :confused:

Hmmm ...

Hoe vaak gebeurt het dat je accu leeg is,heeft die micromicra van jou geen verklikkertje als je je ligt laat branden.Dat zou ik er maar eens opzetten dan,dan heb jij ook high tech.Of je zit in de tuut als de deuren niet werken,zit je in ieder geval droog(tenzij je op zijn kop in de sloot beland bent,dan heb je wel een probleem.Maar daar heb je die hamertjes voor)Of je staat er buiten en dan loop je gewoon naar huis,of het openbaar vervoer,als je te ver weg bent.

Je loopt de problemen wel te zoeken hoor ;)

Ik wou je ff steunen ;) :D

Geen idee , misschien zit er wel een slinger oid. bij voor nood :confused:

Bedankt schatje :)
En zal idd wel een noodopening inztten, elektrische dak van mijn cabrio heeft dat ook, zodat je handmatig kan doen, wilde gewoon ff zeuren :)

Hoe vaak gebeurt het dat je accu leeg is,heeft die micromicra van jou geen verklikkertje als je je ligt laat branden.Dat zou ik er maar eens opzetten dan,dan heb jij ook high tech.Of je zit in de tuut als de deuren niet werken,zit je in ieder geval droog(tenzij je op zijn kop in de sloot beland bent,dan heb je wel een probleem.Maar daar heb je die hamertjes voor)Of je staat er buiten en dan loop je gewoon naar huis,of het openbaar vervoer,als je te ver weg bent.

Je loopt de problemen wel te zoeken hoor ;)

Een micra heeft als accesoire een stuur, ruitenwissers en ramen die open en dicht kunnen, ga nou niet vragen of ze er óók nog een verklikker in konden bouwen, dat werd het niet voor dat geld :rolling:
Op zn kop in de sloot betekent verzuipen, maarja dat probleem heb ik ook als ik in de regen rij met hem, dan heb ik ook een snorkel nodig om te kunnen blijven ademen :mrgreen:

Ik kwam vlak na jou Burp :yes:

En jij natuurlijk Phil :yes:

De allereerste keer dat we op Hoogtij gingen rijden kwam ook Eric (EJS) van Bigscale met zijn Hormann langs.

Mwah, vind er geen klap aan maar ik mag even niet anders ....

Hmmm ...

Je kunt ook in oplossingen denken ipv problemen maar Snoeksel was me al even voor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back