Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed zo, ik heb de kids mee namelijk. 8O :? Kun je mooi een beetje op ze letten terwijl ik aan het rijden ben. ;) Ik durf nu wel tussen de snelle rakkers te rijden. Als ik zondag geen piepvliegwedstrijd had gehad, had ik mee gedaan aan de MACH Indoor wedstrijden in de Pro10 klasse. Iemand moet het rode lantaarntje meenemen hè. :yes:

gooi je dat truttige lijntjes vliegen er toch uit ?
volgens mij vind jij indoor rijden veel leuker :yes:

Junkie: Zijn je kisten in gereedheid? Ben nu mijn disc verder aan het plakken. Straks electronica erop en dan inroggelen in de zender. Morgenavond accu's laden en zaterdag avond knallen!!!!

Wie komen er zaterdag allemaal indoor vliegen eigenlijk?

Junkie: Zijn je kisten in gereedheid? Ben nu mijn disc verder aan het plakken. Straks electronica erop en dan inroggelen in de zender. Morgenavond accu's laden en zaterdag avond knallen!!!!

Wie komen er zaterdag allemaal indoor vliegen eigenlijk?

bijna gereed , hier en daar nog wat plakken :squarewink:

mee gaat ;

mite ( zwaargewicht indoorbasher ) vermorzelt alles wat in de weg vliegt :cool:
donuts deluxe
clik
aito
geebee

ik ga niet iedereen opnoemen , maar een stuk of 8 tot 10 gezellige mensjes . ;)

Da ga nie ,ik heeft maar een 23CC.
Net wel mail gekrijgt van ddm order shipped en gelijk erachteraan killer rc ,shipped.Dat heb ik straks nog sneller binnen dan mijn twee weken terug bestolen goedies uit foekieyoekie.

Huh ? Dat denk ik niet hoor :nooo: Jou baja is toch een 2.0 ?

Ik heb het net even nagekeken , en jij hebt gelijk , het is met 23cc. Ik dacht dat die 2.0 met 26cc. geleverd werd :???:

Da ga nie ,ik heeft maar een 23CC.
Net wel mail gekrijgt van ddm order shipped en gelijk erachteraan killer rc ,shipped.Dat heb ik straks nog sneller binnen dan mijn twee weken terug bestolen goedies uit foekieyoekie.

waarom pleurt je er niet gewoon een 26 cc cilinder op ? en ga je daarop verder lope lege borduren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back