snoeksel
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die membraam gaat er ooit wel eens komen samen met een andere ontsteking.
Goed zo, ik heb de kids mee namelijk. 8O :? Kun je mooi een beetje op ze letten terwijl ik aan het rijden ben.Ik durf nu wel tussen de snelle rakkers te rijden. Als ik zondag geen piepvliegwedstrijd had gehad, had ik mee gedaan aan de MACH Indoor wedstrijden in de Pro10 klasse. Iemand moet het rode lantaarntje meenemen hè.
![]()
Yep dat is em.
Yep, maar wel meer top toeren ik wil toch naar de 21000.Geeft maar 0,25 pk meer , die membraam .![]()
Yep, maar wel meer top toeren ik wil toch naar de 21000.
Junkie: Zijn je kisten in gereedheid? Ben nu mijn disc verder aan het plakken. Straks electronica erop en dan inroggelen in de zender. Morgenavond accu's laden en zaterdag avond knallen!!!!
Wie komen er zaterdag allemaal indoor vliegen eigenlijk?
Da ga nie ,ik heeft maar een 23CC.Dan mag je ook je zuiger wel afdraaien , of al een afgedraaide kopen![]()
Da ga nie ,ik heeft maar een 23CC.
Net wel mail gekrijgt van ddm order shipped en gelijk erachteraan killer rc ,shipped.Dat heb ik straks nog sneller binnen dan mijn twee weken terug bestolen goedies uit foekieyoekie.
ga je mond spoelen walsmans![]()
anders ga ik ook klagen net als de ijmond ridders deden :squarewink:
Da ga nie ,ik heeft maar een 23CC.
Net wel mail gekrijgt van ddm order shipped en gelijk erachteraan killer rc ,shipped.Dat heb ik straks nog sneller binnen dan mijn twee weken terug bestolen goedies uit foekieyoekie.
Geen idee wat voor type maar er staat een 23cc fulis op.Huh ? Dat denk ik niet hoor :nooo: Jou baja is toch een 2.0 ?
Huh ? Dat denk ik niet hoor :nooo: Jou baja is toch een 2.0 ?
Had je maar een echte hobby moeten kiezen, had je begrepen wat we zeiden..![]()