Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de ramen zijn ook weer gelapt... heerlijk weer schoon.

---glazenwasser ff aftikt---
huh , daar heb je toch geen geld voor ? ;)
Stop jij es ff een pilletje onder je tong negatieveling ;)
Word tijd voor de zomer zeker?

word idd zeker tijd voor de zomer , al hebben we nog geen winter gehad :?

Geld groeit mij niet op de rug namelijk :nooo:

welles , je kan ook de kapster en de glazenwasser betalen , dat staat gelijk aan een paar lipo;s voor je mini e revo :p

Laatst stond er hier een Mini E-Revo te koop. Heb hem zelf maar gehouden. ;) Ik zal hem volgende keer door de kids laten testen. Best leuk om ze met een snelle VXL op zo'n klein baantje te laten rijden. :mrgreen: Waarschijnlijk komt-ie bij de eerste sprong los en pas tegen de muur 10 meter verder tot stilstand. :? :lol:

Opende een van jullie zojuist zijn email programma? Ik krijg de laatste weken veel ongewenste post op sleurhutje@vandewegaf.nl (maar dan anders). Gezien de tijdstippen lijken het menselijke tijden waarop verzonden wordt. Traceren lukt niet vanwege het gebruik van andere besmette computers.

Bij de MACH op de indoor offroad baan. :yes:

kan ik daar met mijn flux terecht ?

Jep :yes:

Opende een van jullie zojuist zijn email programma? Ik krijg de laatste weken veel ongewenste post op sleurhutje@vandewegaf.nl (maar dan anders). Gezien de tijdstippen lijken het menselijke tijden waarop verzonden wordt. Traceren lukt niet vanwege het gebruik van andere besmette computers.

Ik gebruik al ruim 10 jaar geen email programma meer.
Webbased is da shit :yes:
(ohw, behalve exchange @work dan ....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back