marcelsiggery
Forum veteraan
Uiteraard ga ik mee.Met de polo heen en met twee polo's terug.
We wachten even af om mijn bod geaccepteerd gaat worden.
Vind het echt een hele mooie Siggy-car

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard ga ik mee.Met de polo heen en met twee polo's terug.
Endezedan?
Dat is jammer ,had wel wat voor Arjan geweest.Staat niet voor mij gereserveerd ;-)
*Vrolijk verder plakt aan de 6mm disk.
Yep wormer het is,die 6mm heeft ik wel nodig wil ik langer vliegen dan 5Min.6??? oh noes!
Hmm dan hoop ik dat ik de mijne van 3mm gamma depron heel houd vanavond..
Oh, het is in Wormer toch? (niet dat ik voor de verkeerde hal sta vanavond lol)
Dat is jammer ,had wel wat voor Arjan geweest.
Ook niet als je er alleen lage heuveltjes mee pakt ?![]()
ff een paracetamolletje uurtje slapen en vanavond ben jij weer het mannetje.Geen sporthal voor Siggy, mijn kop knalt haast uit elkaar
En drie keer in het uur op de pot :rainbow1:
Ongemerkt toch nog even Ding Dong,1 killer bee met buzzer,en van die teveeluitveertegenhoudingetjes.
LOL
Rij je mee als ik hem op kan halen?
Marktplaats.nl > Nieuw Volkswagen PoloCross 1.4 16V FSI 63KW 2011 Zwart 2011 - Auto's - Volkswagen
6??? oh noes!
Hmm dan hoop ik dat ik de mijne van 3mm gamma depron heel houd vanavond..
Oh, het is in Wormer toch? (niet dat ik voor de verkeerde hal sta vanavond lol)
Geen sporthal voor Siggy, mijn kop knalt haast uit elkaar
En drie keer in het uur op de pot :rainbow1:
Hoezo, gaat hier prima.-1 Die knt tnt moeten ze meteen opdoeken , en alles via dpd laten lopen![]()
Verkeersdrempels moet toch wel lukken.Ook niet als je er alleen lage heuveltjes mee pakt ?![]()
Ja, daar gaat het dus mis bij de MACH.Een hoogtijger blijft zichzelf verbeteren, en steeds hoger en sneller heuveltjes te pakken![]()
Hoezo, gaat hier prima.
O, oké het is dus meer een geduld kwestie.Hier is het k#t , donderdagmiddag laat bij jfc en krc besteld , jfc loopt via dpd , krijg je s'avonds nog mail dat het opgehaald is en tr/tr erbij , volgende morgen vroeg : ding dong
Krc loopt via tnt , en niks geen ding dong
Pitststop is ook naar dpd gegaan omdat ie sch##tziek werd van tnt , klanten die op maandag wat bestelden kregen het bv. donderdag of vrijdag binnen en klanten die op woensdag wat bestelden kregen het ook op donderdag of vrijdag binnen![]()
O, oké het is dus meer een geduld kwestie.
Waarschijnlijk wel![]()
En dat heb ik niet als ik iets besteld heb , dan moet het gewoon meteen komen .
Ongeacht of ik het nodig heb of niet en of ik het er meteen op/inbouw .
Het moet gewoon komen !![]()
![]()