Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

netjes :cool: dus toch een echte auto kopen ? ;)

6??? oh noes!

Hmm dan hoop ik dat ik de mijne van 3mm gamma depron heel houd vanavond..

Oh, het is in Wormer toch? (niet dat ik voor de verkeerde hal sta vanavond lol)

yep , sporthal te spatterstraat

Geen sporthal voor Siggy, mijn kop knalt haast uit elkaar :(
En drie keer in het uur op de pot :rainbow1:

wel komen hoor , anders word het voor ons weer duurder :(

tot strakkies boyzzz , lekker vliegen !!

zorg dat jullie er rond 19;45u zijn , nemen we eerst nog ff een pintje :D

net toch nog ff kapstertje gepakt , moest ook ff het huis uit om ff lekker uit te waaien op de motor , daar knap je van op :p

alleen nog ff de nimh's opladen van da BOX , anders is vanavond niet gebeurd ;)

ik neem niet al mijn vliegers mee , zijn er teveel

het word de ; geebee , deluxe ,clik ,en in de auto blijft de aito op de reserve bank voor als de rest stuk is ;)

Hoezo, gaat hier prima.

Hier is het k#t , donderdagmiddag laat bij jfc en krc besteld , jfc loopt via dpd , krijg je s'avonds nog mail dat het opgehaald is en tr/tr erbij , volgende morgen vroeg : ding dong :D

Krc loopt via tnt , en niks geen ding dong :mad:

Pitststop is ook naar dpd gegaan omdat ie sch##tziek werd van tnt , klanten die op maandag wat bestelden kregen het bv. donderdag of vrijdag binnen en klanten die op woensdag wat bestelden kregen het ook op donderdag of vrijdag binnen :hammer:

Hier is het k#t , donderdagmiddag laat bij jfc en krc besteld , jfc loopt via dpd , krijg je s'avonds nog mail dat het opgehaald is en tr/tr erbij , volgende morgen vroeg : ding dong :D

Krc loopt via tnt , en niks geen ding dong :mad:

Pitststop is ook naar dpd gegaan omdat ie sch##tziek werd van tnt , klanten die op maandag wat bestelden kregen het bv. donderdag of vrijdag binnen en klanten die op woensdag wat bestelden kregen het ook op donderdag of vrijdag binnen :hammer:
O, oké het is dus meer een geduld kwestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back