Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Relax dude je heeft er straks alleen maar genot van.
Junkie heb jij deze ringen van Silverback.Ze hebben ze in het wit![]()
kan het niet goed zien , maar ik heb er nu zwarte op , goed spul trouwens , ik wil wel de oranje ringen erbij .
tot straks te wormer ,aanvang ; 20;00u
Blijf deze toch ook wel hip vinden
:nooo: Neem morgen maar een EZ achtige mee,kunnen Kobus en ik het eens proberen.
Dat wordt wel een camera momentje![]()
Dus jij gaat er vanuit dat ik kom morgen ?![]()
Dan mag ik wel aan de sleutel en spullen beginnen te laden![]()
Dat gaat jij redden,Tha Voice is op vrijdag(nu met kids maar minstens zo goed).Dus jij komt wel aan de knutsel toe![]()
Die kids waren zeker goed
Het is niet alleen dat ik moet sleutelen en laden , ik moet ook nog toestemming aan Elles vragen :squarewink:
Ik ga zo wel ff slijmen![]()
:nooo: Neem morgen maar een EZ achtige mee,kunnen Kobus en ik het eens proberen.
Dat wordt wel een camera momentje![]()
ik zoek er een mentor bij voor op ht , lekkere dikke piepschuimkist ,daar wil ik jullie wel mee lessen , gaat goedkomen![]()
Fuckerdefuck!!!! 35 props besteld in HK.. allen verkeerdomdraaiend
Kan wel de motordraden omsolderen, maar dat ga ik voor vanavond niet meer doen. Ga over een kwartiertje weg hier.. bah! &*$%$!@#
hehe..
ik heb wel een aantal slowfly props mee , indien nodig leen je er een paar .
Ben bezig , maar moest eerst even de douchebak opnieuw kitten , er zat een heel klein stukje kit los (waar je pas achter kwam als je er aan zat met je vingers)
Als je stond te douchen , kwamen er druppels via het plafond op het aanrechtblad in de keuken terecht
Dus na enig zoek en speurwerk kwam ik erachter dat er een mini stukje kit los zat , dus alle kit eruit en nu nieuwe kit erin van rubson , kun je na twee uurtjes alweer douchen ipv. 24 uur wachten![]()
Tussendoor ff forum gluren
Ga nu officieel slijmen![]()
Huh ??? JIj zoekt een mentor voor HT en jij wilt ons lesgeven ?![]()
![]()
![]()
Ga jij punten mee scoren![]()