Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx.. :) Zal d'r vrees ik gebruik van moeten maken hehe. Vorige keer van Gorby ook al geleend. Had gehoopt dat ik nu kon terug betalen..

@Gorby: of wil je andersomdraaiende props hebben? hehe :P

*bestelling plaatst voor de juiste props*

we moeten wel zuinig vliegen , ik heb nog 4 reserve props

Dat lesgeven is wel op jou eigen risico he ;)

Kun je niet beter met zo'n EZ komen , is volgens mij veeeel goedkoper om aan stront te laten vliegen door ons ;) :rolling:

dat is wel waar , ik kan een gebruikte mentor compleet vliegklaar kopen voor 225E wel met multiplex setup , ik heb er alleen geen lipo's voor , dus skip maar ff , anders moet ik weer 3 lipo 3500 mah gaan bestellen :( , ik blijf niet aan de gang :)

Floor ga jij ook mee morgen :D

Groettjes Dominique

ik antwoord ff voor floor : als papa gaat rijden , moet ik wel mee , want mama werkt , dus ik heb weinig keuze :mrgreen:

ik heb eigenlijk meer zin in de afterparty met bier en frieten dan het vliegen zelf :D

goede reden voor mij om naar wormerfly te komen ;)

zoookwere thuus. Ketel hangt en draait en nog andere dingen gedaan daar.

jij bent meer een avond werker , jij moet lekker in de horeca gaan werken , laat erin ,laat eruit ;)
Ja maar die pleurde van de werkbank tijdens solderen en nou is de print naar de klote.

das stom he !!!

mocht ik hem niet icm een rc auto kunnen verkopen , dan hebben we het er wel over ;)

zo , spullen ingeladen , alles half opgeladen en vliegen maar , tot zo ;)

Je hebt gelijk Junkie, Maar de maatschapij draait vooral overdag. Vind maar is wat in de avond.

je hebt genoeg nachtdienst werk , las laatst een advertientie waarin een verpleegkundige werd gevraagd voor puur de slaapdiensten , dus ook nog thuis slapen , maar wel uitrukken indien nodig , omscholen dus jij en slapend centen verdienen ;)

Je hebt gelijk Junkie, Maar de maatschapij draait vooral overdag. Vind maar is wat in de avond.

Welnee , we leven in een 24 uurs maatschappij .

Of ik nou overdag of s'nachts werk , het is zo goed als even druk op de weg , ook in de nacht ontstaan er files ;)

Ga je toch als storings monteur bij een installatie bedrijf werken , en dan zeg je erbij dat je alleen vanaf een bepaald uur bereikbaar bent :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back