snoeksel
Forum veteraan
Je account kan niet zomaar naar de kloten zijnNiemand wil even helpen met pay pal?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je account kan niet zomaar naar de kloten zijnNiemand wil even helpen met pay pal?
Volgens mij krijg je 1 cent gestort of zoiets,dat moet je dan weer terugstorten.En daar gaat even over heen volgens mij.Je kan hem niet direct gebruiken/misbruikenStond gekoppelt aan Patries haar bank. Omgezet naar de mijne,maar dat wil nog niet werken.
Ik zou het morgen nog eens rustig proberen,nu bestellen heeft toch geen zin.Maandag gaan de bestellingen weer lopen,en mocht je wat in foekie yoekie land willen besteelen,zitten ze daar niet met oud en nieuw/Iets met het jaar van de draak,die hadden nu vakantie ofzoprecies. En dat is al 2 keer door de bank geweigert, ze zeggen dat de naam niet klopt van de bankrekeninghouder. Ik de bank bellen. Ja, meneer die naam klopt inderdaad. Ja, maar die heb ik al 2 keer gebruikt bij pay pal. O, wat raar meneer, dan moet u pay pal bellen. Pay pal: Ja, meneer dan moet u de bank bellen.![]()
Probeer het nou maar een keer morgen,dan zit er weer meer als een half uurtje tussenMorgen heeft geen zin. Het is net weer afgewezen. Dus laat maar. Dan komt het wel weer een keer.
Zit Patries op haar knieen,dan weet ik genoeg( ligt op zijn rug op de vloer en trappelt in de lucht en schreeuwt op een jankerige toon)
Zouden ze al aan de pils zitten in de wormer,en alles nog heel
Mogguh,zo de batterij in zijn bakkie proppen gaat.
Eerst een bakkie zetten![]()
Zo ALLES NAAR DE KLOTE en mijn eerste crash met de heli.Ga nou van nijd naar me nest.
dat was ff minder, maar vandaag kan je lekker simmen en oefenen op de club
geen ge'çlub voor mij ,ik schat in dat ze daar niet echt op mij staan te wachten
ik betaal mijn contributie puur om af en toe met mijn grote vliegers te vliegen v/d zomer , that's all .
Zo ALLES NAAR DE KLOTE en mijn eerste crash met de heli.Ga nou van nijd naar me nest.
Lekker weer mijn wollen onderbroekie aan,handschoenen en een muts op mijn klutsZojuist ff buiten geweest, het is inderdaad ijzig koud mannen.
De winter is in aantocht, dus lekkere warme kleding aan en een muts op je kop![]()
Lekker weer mijn wollen onderbroekie aan,handschoenen en een muts op mijn kluts.
Heerlijk loopneuzen weertje