Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies. En dat is al 2 keer door de bank geweigert, ze zeggen dat de naam niet klopt van de bankrekeninghouder. Ik de bank bellen. Ja, meneer die naam klopt inderdaad. Ja, maar die heb ik al 2 keer gebruikt bij pay pal. O, wat raar meneer, dan moet u pay pal bellen. Pay pal: Ja, meneer dan moet u de bank bellen. :hammer:

precies. En dat is al 2 keer door de bank geweigert, ze zeggen dat de naam niet klopt van de bankrekeninghouder. Ik de bank bellen. Ja, meneer die naam klopt inderdaad. Ja, maar die heb ik al 2 keer gebruikt bij pay pal. O, wat raar meneer, dan moet u pay pal bellen. Pay pal: Ja, meneer dan moet u de bank bellen. :hammer:
Ik zou het morgen nog eens rustig proberen,nu bestellen heeft toch geen zin.Maandag gaan de bestellingen weer lopen,en mocht je wat in foekie yoekie land willen besteelen,zitten ze daar niet met oud en nieuw/Iets met het jaar van de draak,die hadden nu vakantie ofzo :(

Morgen heeft geen zin. Het is net weer afgewezen. Dus laat maar. Dan komt het wel weer een keer.
Probeer het nou maar een keer morgen,dan zit er weer meer als een half uurtje tussen ;).Kom je gewoon even naar HT morgen lekker even de rustler uitlaten,en ontspannen.Ga je volgende week lekker sierpleisteren :D

Nee, Snoek. Heb geen nut. En eer pay pal weer laat weten of het gelukt is of niet ben je ook weer dagen verder.

Ik wil gewoon mijn 3S. lipo's bestelen bij HK. ( ligt op zijn rug op de vloer en trappelt in de lucht en schreeuwt op een jankerige toon)

Zouden ze al aan de pils zitten in de wormer :cool:,en alles nog heel

idd aan de pils gezeten ,incl frietje en bitterballen :D

was weer super gezellig ,en lekker gevliegt , schade valt mee , alleen de geebee heeft lichte schade , dat alles nog vrij heel mee terug ging is een wonder in die dolle boel ;)

morgen ff rustig uitslapen hoor en rustig an , corby komt ook wat later , die gaat eerst ff lope legge simmen .

morgen ochtend alles ook ff opladen en klaarzetten , ben er rond 12;30/13;00u

nu mijn mand in , ben gaar :)

Ook een goede morgen :D
FF een bakkie doen en dan op visite bij moeders in Zaandam.

De Baja is nog niet klaar dus helaas niet rijden voor Siggy :mad:
Neem wel een vliegertje mee als ik nog langs kom ;)

Mogguh,zo de batterij in zijn bakkie proppen gaat.
Eerst een bakkie zetten :D

hier nog 1 aan de koffie , ben geheel verrot /verkouden , word er wel moe van :mad:
moet vandaag weer veel , nog een offerte maken , boekhouden , wat aan de badkamer voorbereiden , en nog naar ht :eek: , ik sta al met 1 been in maandag :(
maar een paar uurtjes ht is wel ff leuk ;) , langer houden we toch niet uit want het is flink koud :)

en daarna ff hobby rust , zal een aantal weekenden aan de badkamer moeten gaan werken , want het afwerken doe ik zelf .

Zo ALLES NAAR DE KLOTE en mijn eerste crash met de heli.Ga nou van nijd naar me nest.

dat was ff minder :( , maar vandaag kan je lekker simmen en oefenen op de club ;)
edit : negativiteit verwijderd

Laatst bewerkt:
dat was ff minder :( , maar vandaag kan je lekker simmen en oefenen op de club ;)
geen ge'çlub voor mij ,ik schat in dat ze daar niet echt op mij staan te wachten :rolleyes:
ik betaal mijn contributie puur om af en toe met mijn grote vliegers te vliegen v/d zomer , that's all .

+1 ;-)

Vliegen doe je buiten, niet in een hok met computers ;-)
Komt van de zomer wel weer :-)

Zojuist ff buiten geweest, het is inderdaad ijzig koud mannen.
De winter is in aantocht, dus lekkere warme kleding aan en een muts op je kop :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back