Ik heb het er ook over gehad aan de bar met Kris, misschien dat je op mij doelt?
Ook heb ik Kris gezegd dat het aantal crashes bij Leon en Edwin best wel veel zijn... de gemiddelde kist houd het vaak niet langer uit dan 4 vluchten.
De eerste kisten neigden meer naar rommel (begrijp me niet verkeerd) maar zeker de laatste kist van Leon was van knappe kwaliteit

Dat er dan een servo mee kapt (Hitec) is dan gewoon pure pech, terwijl deze crash meer neigt naar een ontvangst probleem ofzo.
Maar de dag ervoor had ik nog tegen Leon gezegd dat de vleugel niet in orde was, de elastieken liepen vlak langs de ailerons. Ik zei, dat wordt geen vliegen vandaag maar zowel Kris als Leon deden er lacherig over, nou ja dan ben ik gewoon klaar mee.
Even later zie ik Leon zijn kistje starten en zijn snoer van de glowstarter komt in de prop terecht, terwijl de motor lekker doordraait probeert Leon het snoer eruit te halen, dat zijn vingers er nu nog aanzitten is gewoon puur van geluk spreken.
Al met al zijn er gewoon teveel incidenten op het veld, en dat is jammer. Met wat meer begeleiding en het meer letten op elkaar wordt het een stuk veiliger en leuker.
V.w.b. jou aankopen dat vind ik allemaal prima, ik heb zelf staan geilen op de Falcon en de witte Funjetachtige speedkist

Maar wat ik wel jammer vind is dat je met zoveel projecten tegelijk bezig bent. Ga eerst eens leren vliegen met een goed toestel (zoals die van leon). Nadat een kist voor jou geen verrassingen meer heeft ga dan eens verder kijken.
In the mean while, vind ik het alleen maar mooi met wat voor kisten je op de club komt
Ik vind het gewoon zonde als een kist down gaat, het is nooit leuk om te crashen.
Nogmaals, begrijp me a.u.b. niet verkeerd... jullie zijn toffe gasten

en altijd gezellig.
We bespreken het wel eens met een pintje... maar misschien doelde je niet eens op mij?
Verder stuur ik dit niet als PB of email naar je toe. Ook ik hou er niet van om achter iemands rug heen praten. Iedereen kan dus mijn mening lezen