Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@vinni, futaba kabeltje komt er aan...(hoop ik) ;)
@sleur, expres per email, wegens intelligente vragen en korting op het advies ;) Inclusief foto's, goed voor het dataverbruik :D

Alleen van je VOUTEN kan je leren en niet van je successen.
Sorry, moet je toch even corrigeren. Het is FAUTEN, niet VOUTEN. :teacher:

/spelingsnassi :mrgreen:

@sleur, expres per email, wegens intelligente vragen en korting op het advies ;) Inclusief foto's, goed voor het dataverbruik :D
Pffff, zie mail terug. Eerst de theorie, dan de praktijk. :yes: Een sensorkabel wordt alleen gebruikt bij brushless om de positie van de rotor te bepalen. Door de sensorkabel kun je veel makkelijker opstarten (zonder gehakkel bij het aanlopen van de motor) en veel efficiënter remmen. Op een borstelmotor zit dat niet omdat het geen enkel nut heeft. Dus omdat op die ene foto een sensorkabel zat, is de motor brushless en geen brushed. :teacher:

Zie je wel, de site zelf is ook al klut. Staat in ieder geval niet onder Reglementen (al waar het zou moeten staan :pim:).

/kruiwagen leeg heeft voor nieuwe modder

Nee hoor, geen modder. Je hebt helemaal gelijk 8O Dit is niet goed nee :nooo: Thanks for the notice :thumbsup:

@Sleur weet jij hoeveel een 5400 toeren 2.5 usb schijvie trek aan Amp bij het opstarten.
Zet kosten voor het antwoord maar op de rekening(Ik betaal in pintjes/vlammetjes)

@Sleur weet jij hoeveel een 5400 toeren 2.5 usb schijvie trek aan Amp bij het opstarten.
Zet kosten voor het antwoord maar op de rekening(Ik betaal in pintjes/vlammetjes)
Hangt van het merk af. Ervaring heeft geleerd dat sommige uitstekend gevoed kunnen worden via USB (maximaal 500mA per hub) en sommige blijven hikken bij opspinnen en een externe voeding nodig hebben (vooral sommige oudere Freecom's, daar krijg je gratis een voeding als je ze belt 8O).

/kwartiertje extra schrijft voor een bepaalde klant ;)

Het gaat ook om een nieuwe Freecom XXS 500 ik wil daar mp3 opzetten voor in de auto en deze is lekker klein maar moet wel gevoed worden via usb, deze usb is max 1 Amp.
Ik denk dat het genoeg is om te draaien maar weet niet zeker of ie lekker wil opstarten.

Het gaat ook om een nieuwe Freecom XXS 500 ik wil daar mp3 opzetten voor in de auto en deze is lekker klein maar moet wel gevoed worden via usb, deze usb is max 1 Amp.
Ik denk dat het genoeg is om te draaien maar weet niet zeker of ie lekker wil opstarten.
Da's toch zo'n versie met een condoom er omheen? If so, ja dan gaat dat prima lukken. Trekken zo'n 300mA bij opspinnen en hebben geen externe voeding nodig (hebben wij nog niet meegemaakt, allen bij die oudere zilveren versies met zwarte frontjes).

zoo, en weer terug van het avondje zwemmen , best lekker,een uurtje banen trekken , dat houden we erin , wellicht de maandag avond er ook bij trekken , want 1 x per week is het zelfde als niks :-)

voordat je gaat zwemmen denk je , shit ,straks zwemmen , maar eenmaal in het water is het heerlijk .

nog ff een uurtje rommelen (want ik ben door het zwemmen nog niet gaar ) ,daarna mijn nestje in , morgen weer vroeg uit da veren .

vrijdag een rustig dagje , wellicht ff atv vliegen indien er nog wat mensjes gaan , anders lekker zaterdag vliegen met de bigscales .

Da's toch zo'n versie met een condoom er omheen? If so, ja dan gaat dat prima lukken. Trekken zo'n 300mA bij opspinnen en hebben geen externe voeding nodig (hebben wij nog niet meegemaakt, allen bij die oudere zilveren versies met zwarte frontjes).
Yep die mee da condoomske ,thanks.
Schrijf maar een extra uurtje, ik teken wel.
Zatersedag maar even zo'n ding scoren ,even zoeken wie hem verkoopt.

Laatst bewerkt:
Hatsekidee, een onroad tapijtracertje weer gepimpt. 8) Mijn T1M is weer rijdbaar en in eer hersteld. Nette 27 Turns borstelbrommer er op (had een 21T besteld en ontvangen maar vond in een doosje ook nog mijn oude 27T), een Tamiya TEU-302BK regelaar, pinion opgeduikeld in een bakje, rubberbandjes er weer op gezet, ontvanger erin, draadjes opnieuw gesoldeerd en wat tapijt van Speedworld eruit geplukt. 8O ;) Als het goed is, komen morgen de LiPo's en zenderaccu binnen. Even afstellen en een testrondje gummen op kantoor. :lol:

sleur_t1m_revived1.jpg

sleur_t1m_revived2.jpg

De body is wat gekreukeld tijdens een outdoor bash feestje. Heb nog wel een nieuwe ongespoten body liggen. Zijn nogal schaars, dus eerst deze met wat duct tape opleuken en afraggen. ;) Voorbumperplaat is ook gescheurd, even zoeken naar een nieuwe. :?

Hatsekidee, een onroad tapijtracertje weer gepimpt. 8) Mijn T1M is weer rijdbaar en in eer hersteld. Nette 27 Turns borstelbrommer er op (had een 21T besteld en ontvangen maar vond in een doosje ook nog mijn oude 27T), een Tamiya TEU-302BK regelaar, pinion opgeduikeld in een bakje, rubberbandjes er weer op gezet, ontvanger erin, draadjes opnieuw gesoldeerd en wat tapijt van Speedworld eruit geplukt. 8O ;) Als het goed is, komen morgen de LiPo's en zenderaccu binnen. Even afstellen en een testrondje gummen op kantoor. :lol:

De body is wat gekreukeld tijdens een outdoor bash feestje. Heb nog wel een nieuwe ongespoten body liggen. Zijn nogal schaars, dus eerst deze met wat duct tape opleuken en afraggen. ;) Voorbumperplaat is ook gescheurd, even zoeken naar een nieuwe. :?

gaaf !

de mijne stond al RTR , leuke karretjes

ik rij nog met borstelmotor en dikke vette nimh's 6 cellen , gaat als een kanon ,of eigenlijk als de kogel die het kanon afschiet :p

jammer dat de mach te ver weg is en jullie op vrijdag avond rijden , anders had ik wel meegespeeld ;)
vrijdagavond is mijn tv bankhang bijkom avond van een noeste werkweek .

bovendien ben ik verslaaft aan idols, xfactor en nu vooral tha voice of holland , laatst genoemde is een erg leuk concept, met ook de betere optredens . , daar moeten de autootjes voor wijken :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back