Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die gast heeft toch wel eens bij ons gereden? Werkte die niet bij Op Den Velde? :?Siggy e.a. Wil je even opletten? Misschien kom jij hem ergens tegen.
Las dit bericht op het forum:
hpi-baja-5b-gestolen
Die gast heeft toch wel eens bij ons gereden? Werkte die niet bij Op Den Velde? :?
Ik snap niet dat je van die trutvliegers koopt terwijl je weet dat je er weinig aan vindt na 3x vliegen.@Phil; De Moth gaat opnieuw de verkoop in. Heb vandaag de Pipercub mogen aanschouwen... Als ik dit zo zie denk ik dat zelfs de Big Lift de deur uit gaat..![]()
Siggy e.a. Wil je even opletten? Misschien kom jij hem ergens tegen.
Las dit bericht op het forum:
hpi-baja-5b-gestolen
wreed zeg![]()
hier de maiden v/d dogfighter on nitro en de simprop .
inmiddels net al een 6,5cc gp blok wat ik nog had liggen op de simprop gebouwd , het huidige 5cc supertigre had een gare carb en ook niet zo heel veel vermogen , mijn dogfighter gaat veel harder
v/d week opnieuw de simprop testen .
de dogfighter vliegt prima met het 4cc fx blokje van osmax , feitelijk hetzelfde als de 3s setup , misschien nog wel iets pittiger , en natuurlijk een leukere sound
*Siggy in gaat schrijven voor "So you think you can dance..."*
![]()
wreed zeg![]()
hier de maiden v/d dogfighter on nitro en de simprop .
inmiddels net al een 6,5cc gp blok wat ik nog had liggen op de simprop gebouwd , het huidige 5cc supertigre had een gare carb en ook niet zo heel veel vermogen , mijn dogfighter gaat veel harder
v/d week opnieuw de simprop testen .
de dogfighter vliegt prima met het 4cc fx blokje van osmax , feitelijk hetzelfde als de 3s setup , misschien nog wel iets pittiger , en natuurlijk een leukere sound
kleine aanvulling nog..........
Webra61 Rarität Druckantrieb mit Dämpfer für Sammler Liebhaber | eBay
ROSSI 45 ENGINE OS PLUG R/C AIRPLANE | eBay
VINTAGE ROSSI 60 RC AIRPLANE ENGINE EXHAUST | eBay
NOVA ROSSI 60 ABC WITH IN FLIGHT MIXTURE CONTROL R/C MODEL AIRPLANE | eBay
nieuw maar wel wat duurder
NEW AXE ROSSI 45, 3 PORT, R/C ABC ENGINE 233R45E | eBay
Rossi Pylon Racing Engine | eBay
REALLY NICE MORRIS ROSSI .45 RC AIRPLANE ENGINE WITH MUFFLER | eBay
en als je echt heel snel wilt:
Rossi .80 80 RC Ducted Fan with Byron Fan (0.61 stamped) | eBay
en met wat zoekn zullen er nog wel meer zijn (ebay italie??)
was je er weer ?
ik weet het , leuke linkjes , ik struin al een paar weekjes rond op ebay, leuke blokjes idd
heb net de gp gestart en afgesteld in de tuin , loopt prachtig en een stuk betrouwbaarder .
eerst die ff testen in de lucht , de simprop hoeft van mij geen 300 te kunnen , 200 of iets meer is mij best .
dindag avond even naar het veld![]()
was je er weer ?
ik weet het , leuke linkjes , ik struin al een paar weekjes rond op ebay, leuke blokjes idd
heb net de gp gestart en afgesteld in de tuin , loopt prachtig en een stuk betrouwbaarder .
eerst die ff testen in de lucht , de simprop hoeft van mij geen 300 te kunnen , 200 of iets meer is mij best .
dindag avond even naar het veld![]()
Een VRDF? Dat wordt gras zuigen.by the way, heb een afspraak voor als ik weer terug ben om die speedcobra op te halen...........met OS91 VRDF van 4,8pk bij 24000 rpm.........dat zal een best gat maken in het veld..........:rolling:
Een VRDF? Dat wordt gras zuigen.![]()