Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Phil; De Moth gaat opnieuw de verkoop in. Heb vandaag de Pipercub mogen aanschouwen... Als ik dit zo zie denk ik dat zelfs de Big Lift de deur uit gaat.. :yes:

552959_431862533492198_100000053647752_1721955_850201436_n.jpg

561172_431863470158771_100000053647752_1721958_355801704_n.jpg

574510_431863003492151_100000053647752_1721957_1250705452_n.jpg

@Phil; De Moth gaat opnieuw de verkoop in. Heb vandaag de Pipercub mogen aanschouwen... Als ik dit zo zie denk ik dat zelfs de Big Lift de deur uit gaat.. :yes:
Ik snap niet dat je van die trutvliegers koopt terwijl je weet dat je er weinig aan vindt na 3x vliegen. :yes: Koop nou eens een knappe dikke 3D/ragbak en de rest de deur uit. ;)

Siggy e.a. Wil je even opletten? Misschien kom jij hem ergens tegen.

Las dit bericht op het forum:
hpi-baja-5b-gestolen

wreed zeg :mad:

hier de maiden v/d dogfighter on nitro en de simprop .

inmiddels net al een 6,5cc gp blok wat ik nog had liggen op de simprop gebouwd , het huidige 5cc supertigre had een gare carb en ook niet zo heel veel vermogen , mijn dogfighter gaat veel harder:cool:

v/d week opnieuw de simprop testen .

de dogfighter vliegt prima met het 4cc fx blokje van osmax , feitelijk hetzelfde als de 3s setup , misschien nog wel iets pittiger , en natuurlijk een leukere sound ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk eens op ebay.de
Webra Speed 40 | eBay

staan hele leuke webra's op en vast ook wel Rossi of OPS

Webra Speed 40 RC - 6,5 ccm / Flugzeug Motor 2-Takt | eBay

Webra 40 mit Prop und Tank und Motoren Einlaufstand | eBay

Benzinmotor WEBRA 28 mit Vergaser + Auspuff | eBay

Webra Speed 40 F Aero 6,5 ccm | eBay

Nachlass: Webra Motor 3,5ccm | eBay

leuke motoren, licht en hoogtoerig, vaak met flink vermogen; net wat voor die speedkistjes van jou.
En in verhouding met OPS en Rossi niet duur ook.:D

inmiddels net al een 6,5cc gp blok wat ik nog had liggen op de simprop gebouwd , het huidige 5cc supertigre had een gare carb en ook niet zo heel veel vermogen , mijn dogfighter gaat veel harder:cool:

de dogfighter vliegt prima met het 4cc fx blokje van osmax , feitelijk hetzelfde als de 3s setup , misschien nog wel iets pittiger , en natuurlijk een leukere sound ;)

Ziezo, de Moth is alweer gereserveerd...

@Sleur; Je hebt gelijk. I know. Maar eerst moeten er heel wat vliegers de deur uit, of kapot gevlogen worden.

Ik ga nu een beetje de kat uit de boom kijken. Wellicht dat die stermotor toch nog gaat komen ooit :D

kleine aanvulling nog..........

Webra61 Rarität Druckantrieb mit Dämpfer für Sammler Liebhaber | eBay

ROSSI 45 ENGINE OS PLUG R/C AIRPLANE | eBay

VINTAGE ROSSI 60 RC AIRPLANE ENGINE EXHAUST | eBay

NOVA ROSSI 60 ABC WITH IN FLIGHT MIXTURE CONTROL R/C MODEL AIRPLANE | eBay

nieuw maar wel wat duurder
NEW AXE ROSSI 45, 3 PORT, R/C ABC ENGINE 233R45E | eBay

Rossi Pylon Racing Engine | eBay

REALLY NICE MORRIS ROSSI .45 RC AIRPLANE ENGINE WITH MUFFLER | eBay

en als je echt heel snel wilt:
Rossi .80 80 RC Ducted Fan with Byron Fan (0.61 stamped) | eBay

en met wat zoekn zullen er nog wel meer zijn (ebay italie??)

was je er weer ?

ik weet het , leuke linkjes , ik struin al een paar weekjes rond op ebay, leuke blokjes idd ;)

heb net de gp gestart en afgesteld in de tuin , loopt prachtig en een stuk betrouwbaarder .

eerst die ff testen in de lucht , de simprop hoeft van mij geen 300 te kunnen , 200 of iets meer is mij best .

dindag avond even naar het veld :p

yep, ben er weer, mis jullie pestlijers toch he.............:murder:
was je er weer ?

ik weet het , leuke linkjes , ik struin al een paar weekjes rond op ebay, leuke blokjes idd ;)

heb net de gp gestart en afgesteld in de tuin , loopt prachtig en een stuk betrouwbaarder .

eerst die ff testen in de lucht , de simprop hoeft van mij geen 300 te kunnen , 200 of iets meer is mij best .

by the way, heb een afspraak voor als ik weer terug ben om die speedcobra op te halen:banana:...........met OS91 VRDF van 4,8pk bij 24000 rpm.........dat zal een best gat maken in het veld..........:rolling:

was je er weer ?

Een VRDF wordt gebruikt voor Ducted Fan aandrijving.

Kleinere cilinderkop omdat deze in de Ducted Fan unit zit en e carburateur aan de achterkant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back