Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het maandag een brandstof dag ?
Mag er met brandstof worden gevlogen?
Gisteren: JA
Vandaag: JA
Zaterdag: JA
Zondag: JA
Maandag: JA
Dinsdag: JA
![]()
Voor elektro veel beter natuurlijk:
Maandag t/m zondag van 00:00:00 tot 23:59:59 onbeperkt. :rolling:
Als dat ook verandert, stop ik met die kudt hobby.Nog wel ja :teacher:![]()
sleur heb jij een link naar een webshop die de dx7s met ar8000 op vooraad heb?
Ja, heb ik wel voor je:sleur heb jij een link naar een webshop die de dx7s met ar8000 op vooraad heb?
Spektrum DX7s 7-kanaals Incl AR8000 ontvanger SPM7800EU - Zenders en sets - Toemen Modelbouw
Spektrum DX7s - 2,4Ghz - 6 kanaals - zender met AR8000 ontvanger - TopRC.nl
Spektrum DX7s 7 kanaals met AR8000 ontvanger
DX7s Spektrum Zender met ontvanger AR8000 (SPM7800EU) - Zenders / Electronica
Spektrum DX7s DSMX zender met AR8000 ontvanger (SPM7800) - afstandbestuurbare vliegtuigen en auto's
Ook zonder grap:even voorstellen aan de zus van tito. ( geen grap)
Sinds een week nieuw op de club, dus dan ook maar meedoen op het forum.
Even snel voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen:
Peter Tambach, 27, uit Beverwijk. Ik vlieg sinds half maart met een Blade 450X, een Mcp X en sinds vorige week heb ik de Bixler van Marcelsiggery overgenomen.
De 450 is voorlopig even aan puin (onderdelen in backorder), dus misschien eerst even concentreren op het piepbrevet.
Ik hoop veel te leren op de club en op het forum, en daar waar ik kan mijn bijdragen te leveren.
groet,
Peter
Sinds een week nieuw op de club, dus dan ook maar meedoen op het forum.
Even snel voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen:
Peter Tambach, 27, uit Beverwijk. Ik vlieg sinds half maart met een Blade 450X, een Mcp X en sinds vorige week heb ik de Bixler van Marcelsiggery overgenomen.
De 450 is voorlopig even aan puin (onderdelen in backorder), dus misschien eerst even concentreren op het piepbrevet.
Ik hoop veel te leren op de club en op het forum, en daar waar ik kan mijn bijdragen te leveren.
groet,
Peter