Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag er met brandstof worden gevlogen?

Gisteren: JA
Vandaag: JA
Zaterdag: JA
Zondag: JA
Maandag: JA
Dinsdag: JA

:banana:

Vandaag: JA, van 12:00 tot 18:00 uur
Zaterdag: JA, van 10:00 tot 18:00 uur
Zondag: JA, van 12:00 tot 18:00 uur
Maandag: JA, van 12:00 tot 18:00 uur
Dinsdag: JA, van 12:00 tot 21:00 uur

Voor elektro veel beter natuurlijk:
Maandag t/m zondag van 00:00:00 tot 23:59:59 onbeperkt. :rolling:

Allemaal gebeld, en sam is verreweg de goedkoopste. Hij wil er wel 15 euro afhalen als enige en gratis verzendkosten. Dan maar 10 dagen wachten tot de vooraad weer op peil is.

even voorstellen aan de zus van tito. ( geen grap)

546021_364655810261507_1647406891_n.jpg

Sinds een week nieuw op de club, dus dan ook maar meedoen op het forum.

Even snel voorstellen voor de mensen die mij nog niet kennen:
Peter Tambach, 27, uit Beverwijk. Ik vlieg sinds half maart met een Blade 450X, een Mcp X en sinds vorige week heb ik de Bixler van Marcelsiggery overgenomen.

De 450 is voorlopig even aan puin (onderdelen in backorder), dus misschien eerst even concentreren op het piepbrevet.

Ik hoop veel te leren op de club en op het forum, en daar waar ik kan mijn bijdragen te leveren.

groet,
Peter

Peter Tambach, 27, uit Beverwijk. Ik vlieg sinds half maart met een Blade 450X, een Mcp X en sinds vorige week heb ik de Bixler van Marcelsiggery overgenomen.

De 450 is voorlopig even aan puin (onderdelen in backorder), dus misschien eerst even concentreren op het piepbrevet.

Ik hoop veel te leren op de club en op het forum, en daar waar ik kan mijn bijdragen te leveren.

groet,
Peter

Welkom peter ;) en veel plezier gewenst op de club !

Als je nog niet weet wie junkie is , dat ben ik die gisteren met die piepvlieger met brandstofmotor vloog :p

Morgen neem ik of de cap 21 of de xtra met smokepomp .

groet,
Peter

Nee he, komt hij hier ook al de boel latig vallen :p

Nee hoor, welkom hier :yes:

@ Marsje: Ja, die is ook voor de DX7 :yes:
O ja, tussen twee haakjes... je had meer moeten bieden voor die trainer, vanavond wordt ik namelijk de gelukkige eigenaar :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back