Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Phil: LOL, goed gedaan man:thumbsup: Marsje sloopt dat ding toch alleen maar. IS zonde....

ik? nee man! je ben niet goed.:)
ik wou er gewoon nog een bij kopen maar me vriedin zij je heb er tog 1 nu is hij stuk en koop ik een nieuwe (ander) en dan maak ik die crashmato weer :) ik bedoel laat ik maken :banana:

537731_3745096678838_1618901685_2895582_1134605940_n.jpg

Straks weer schaap zweten. De bediening zal nu toch wel schaars gekleed zijn of wat? 8O :lol: Flink zweten in dat hok, tafeltje maar buiten zetten denk? :?

Als dat ook verandert, stop ik met die kudt hobby. :bye: Geen bier en ook niet meer mogen vliegen als het mij uitkomt. :evil: ;)

trut , zeur niet !

brandstof hoeft van mij niet onbeperkt , alleen wel tot 22;00u op de dagen dat je met brandstof mag knallen .
21;00u is net tekort , als je om 19;00u aankomt gaan die 2 uurtjes wel heel erg snel voorbij .

als het morgen ook zo waait ,geen gevlieg , dan een stukkie motorrijden :p

Jeej, vakantiegeld gestort, nieuw maandsalaris gestort..

Laat de vakantie volghende week maar beginnen.. :yes: :)

net de cap21 weer van stal gehaald , ff nalopen , hier zit tenminste een degelijk zenoah blok op , blijft fijn lopen ,en loopt ook zeer mooi

in de xtra heb ik niet zo'n vertrouwen met dat crrc blok , slaat steeds af , dus die gaat ff op stal ;)

volgens windfinder morgen weer een straffe wk 5 op das veld , dat is niet lekker , zondag en maandag wk 3 :p das beter .

we zien het wel ;)

net de cap21 weer van stal gehaald , ff nalopen , hier zit tenminste een degelijk zenoah blok op , blijft fijn lopen ,en loopt ook zeer mooi

in de xtra heb ik niet zo'n vertrouwen met dat crrc blok , slaat steeds af , dus die gaat ff op stal ;)

volgens windfinder morgen weer een straffe wk 5 op das veld , dat is niet lekker , zondag en maandag wk 3 :p das beter .

we zien het wel ;)

WK5=bajaknallen :D

ik had je al gespot .;)

wel lache als je ook brandstof gaat knallen , doe je ook met del baja , dus waaromn niet met een vlieger ?
is veel leuker als dat electro spul ;)

WK5=bajaknallen :D

baja nog lang niet rtr , gaat hem niet worden ;)

als het te hard waait ga ik onthaasten :p

CRRC is Jamara, dat is kutspul... Enkel ellende..

Ga met Extra vliegen..

ik geef het nog 1 kans , en anders gooi ik er een zenoah of mvvs 2 tact op

ik had je al gespot .;)

wel lache als je ook brandstof gaat knallen , doe je ook met del baja , dus waaromn niet met een vlieger ?
is veel leuker als dat electro spul ;)

baja nog lang niet rtr , gaat hem niet worden ;)

als het te hard waait ga ik onthaasten :p

ik geef het nog 1 kans , en anders gooi ik er een zenoah of mvvs 2 tact op

Flux?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back