Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
of zullen we echt wat leuks gaan doen ?

snelwandelen met zijn alle ?
Alweer? Je hebt vorige week echt inspiratie opgedaan hè? 8O :lol: Of ga je stiekem oefenen voor de Paralympics? :rolling:

@Knaldinges: Ik ben al bejaard natuurlijk maar mijn favo's zijn o.a.
UZ3qZPyQ3K0[/media] ON WOOD Amii Stewart - YouTube (en heel veel uit de disco jaren)
WfHKgcTaU_4[/media] Goes To Hollywood - Welcome To The Pleasuredome (UKTV) - YouTube (en vele andere nummers)
qriH-8yeqcE[/media] Prodigy - Out Of Space - YouTube (en de rest van ze)
1VRZq3J0uz4[/media] of da police - YouTube (en veel meer hip-hop als 5QkEHUMmpyM[/media], DOaHLsNPM88[/media], JYw0NnHDRzc[/media], AGWpeV3Xn7o[/media] etc.)
8Pa9x9fZBtY[/media] Straits - Sultans Of Swing (Alchemy Live) - YouTube
STg59MYu4EY[/media] - Motorcycle Man - YouTube
f4K6ZxDwi34[/media] - Ich Will - YouTube
aU1wLryjuEw[/media] - Ich tu dir weh - YouTube
En zo nog heeeeeeeeeel veeeeeeel meer... :mrgreen:

Gisteren de hele dag weg staan schroeien op een veldje tijdens een Jeukeballen toernooi. Met die harde wind ondanks intensief smeren met factor 20 toch flink rood en tintelend geworden. :( Ik zie wel wat het vandaag wordt.

Gisteravond ineens gebeld door mijn ouwelui dat mijn oom spontaan een hartstilstand kreeg en het nu dus niet meer doet. 8O :hammer: Arme man was anderhalve week geleden 67 geworden, kerngezond en altijd lekker bezig met zijn hobby (motorrijden) en genieten van het leven. Voelde zich 's morgens niet zo lekker maar niets bijzonders. 's Middags zakte hij in, ondanks direct reanimeren gewoon klaar/ :cry: Echt bizar gewoon. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteravond ineens gebeld door mijn ouwelui dat mijn oom spontaan een hartstilstand kreeg en het nu dus niet meer doet. 8O :hammer: Arme man was anderhalve week geleden 67 geworden, kerngezond en altijd lekker bezig met zijn hobby (motorrijden) en genieten van het leven. Voelde zich 's morgens niet zo lekker maar niets bijzonders. 's Middags zakte hij in, ondanks direct reanimeren gewoon klaar/ :cry: Echt bizar gewoon. :?

heftig ! :(

zal je net zien ,ben je net met pensioen ,val je dood neer :(

sterkte !

Sleur sterkte man, ook voor de familie.
Denk je idd van je oude dag te genieten gebeurt er dit... hoe vaak gebeurt dat wel niet, soms is het niet eerlijk :nooo:

ragger komt ook met en grandstof stinker
fpv ding ook maar weer mee ga gewoon doorrrrrrrrrrr:help:

faftor 30 ook op goddelijke dikke bast krijg je geen scheuren:D

Sleur sterkte man:( Raar iets is het. Maar ga gewoon vliegen man vandaag!!! Beetje je gedachten verzetten/ erover praten.

Sleur sterkte man:( Raar iets is het. Maar ga gewoon vliegen man vandaag!!! Beetje je gedachten verzetten/ erover praten.
Thanks voor alle support. :thumbsup: We zijn allemaal redelijk nuchter en realistisch. Vooral mijn moeder (was haar broer) en tante (ook haar broer en haar man met keelgedoe) hebben het wel moeilijk. Mijn ouwelui zijn daar heen, wij doen gewoon ons ding. Nu lopen we toch in de weg. :yes:

Dus als ik zin heb, kom ik wel vliegen. Het grote zwembad (4 meter diameter) in de tuin is ook erg aantrekkelijk. Verkoeling, pintjes, chisps en later vlees garen binnen handbereik is misschien ook wel beter dan voor een tweede dag levend verbranden op een veld. :D 8)

Sterkte Sleur voor jou en je familie.

Even kijken wat ik meeneem naar het veld om te vliegen. Bixler en de Spit, even kijken of deze vliegklaar is.

Funjet kan ook nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back