Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alweer? Je hebt vorige week echt inspiratie opgedaan hè? 8O :lol: Of ga je stiekem oefenen voor de Paralympics? :rolling:of zullen we echt wat leuks gaan doen ?
snelwandelen met zijn alle ?
Zonnesteek opgelopen Junk?
+1 voor wandelen.Maar dan op het veld.
Gisteravond ineens gebeld door mijn ouwelui dat mijn oom spontaan een hartstilstand kreeg en het nu dus niet meer doet. 8OArme man was anderhalve week geleden 67 geworden, kerngezond en altijd lekker bezig met zijn hobby (motorrijden) en genieten van het leven. Voelde zich 's morgens niet zo lekker maar niets bijzonders. 's Middags zakte hij in, ondanks direct reanimeren gewoon klaar/ :cry: Echt bizar gewoon. :?
Meest bizarre is dat mijn andere oom al anderhalf jaar ploetert met keelkanker. Die heeft tijd zichzelf en de rest van de familie voor te bereiden. Maar zo ineens *poef* *klaar* is zo onwerkelijk.heftig !![]()
ragger komt ook met en grandstof stinker
fpv ding ook maar weer mee ga gewoon doorrrrrrrrrrr:help:
faftor 30 ook op goddelijke dikke bast krijg je geen scheuren![]()
Thanks voor alle support.Sleur sterkte manRaar iets is het. Maar ga gewoon vliegen man vandaag!!! Beetje je gedachten verzetten/ erover praten.
Ga jij maar vliegen, pas ik wel op Patries.Als je er niet in geplast heb komen patries en ik ook wel ff zwemmen bij je vandaag![]()