Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem niks mee, kom er net achter dat de motor v/d Dazzler totaal geen compressie maar heeft. Eerst dus een andere 7.5cc ergens op de kop tikken :yes:

Nog even de F-86 Sabre Nanojet voorzien van wat roze en een ontvanger erin geprakt. Kijken of die wil crashen. Hondenhook gaat natuurlijk ook mee. Sleurphira ligt wel in de auto maar of ik die wil vliegen met die hitte... :? :nooo: Oh ja, en een nieuwe fles factor 20. :zon:

*op weg gaat*

Pffffff, vroegtijdig weg gegaan. Teveel zon, te weinig wind. Nu lekker in het zwembad in de tuin (foto's zal ik jullie besparen :thumbsup:). Stukken beter dan op het veld, toastjes met lekkers, koude pintjes, koel water... Niets mis mee. 8)

Laatst bewerkt:
zo ook weer terug van t veld
was heerlijk lekker windje temp was goed kisten vlogen lekker
ik ben tevreden
top dag en erg gezellie met de dikke buiken club
nog een paar jaartjes en ben ik ook lid

Was gezellig op het veld. Gras groeit ook lekker nu op het nieuwe veld :yes:

2012-05-27155654.jpg

2012-05-27155643.jpg

Burp was er ook :) (What's fashion about? ;))
2012-05-27152437.jpg

Pffffff, vroegtijdig weg gegaan. Teveel zon, te weinig wind. Nu lekker in het zwembad in de tuin (foto's zal ik jullie besparen :thumbsup:). Stukken beter dan op het veld, toastjes met lekkers, koude pintjes, koel water... Niets mis mee. 8)

was toch weer rete gezellig !! :p

net thuis en eerst gelijk de bbq aangestoken , kunnen de kolen mooi grijs worden , heb hier lekkere entrecootje en sate v/d haas liggen , dus smullen straks , gepofte aardappelen erop en gaan :p

lekker gevlogen ook nog , de xtra is niet meer afgeslagen en de dogfighter deed ook netjes zijn werk .

morgen wellicht de Extra on smoke mee.

was weer een topdagje en was heerlijk toefen auf das field :cool:

Zeer zeker een Topdagje mannen, gezelligheid heerscht bij de ACH :-)

*ijskoud pintje uit de koelkast pakt en zometeen een paar dikke worsten met zuurkool naar binnen werken ;-)

Zeer zeker een Topdagje mannen, gezelligheid heerscht bij de ACH :-)

*ijskoud pintje uit de koelkast pakt en zometeen een paar dikke worsten met zuurkool naar binnen werken ;-)

we hadden het er al een beetje over , maar binnenkort maar is een bbq op das velt regelen .

beetje voor pruttelen vast ;)

net de Extra 330s in de tuin gezet voor een leuk uitzicht , wat een knoepert is dat :eek: :p

Marcelsiggy bricht gezien ben net terug uit duitsland ben nu in losser bij duitsegrens ik neem nog wel contact met je op z s m was zeeeeeeeeeeeeeeeer gaaf in duitsland . Wijmaar klagen als er een als er een kist van +/-250 euro naar beneden gaat daar gingen er 1 van 15.000en 1 van +/- 24.000 euro down zonde hoor

ook ik wasn't it , ik eet slankie :Fade-color

morgen de extra & xtra mee + dogfighter

ff lekker smokennnnnn .

nu ff alles weer ff opladen incl myself :p

vandaag weer een leuke dag op 't veld. ondanks dat ik (alweer) niet gevlogen heb (komt nog wel :))
er waren ook nog wat dikke buiken wannabee's, gezellig

net nog even retracts gekocht voor de p47, zag er toch wel cool uit op de spitfire van burp.
van de week mijn tank van de skystar inpakken in schuim zodat ik geen luchtbellen meer krijg. eens kijken of dat werkt. motor kapt er iedere keer mee:confused:

dikke buiken club???
wie bedoel je daarmee:confused:
It wasn't me!
ook ik wasn't it
Me neither... :nooo:

ik eet slankie :Fade-color
Leugenaar, borrelnootjes waren dat. :yes: ;)

morgen effe vragen of iemand je wil insmeren met sunblocker.
Ik neem een rol aluminiumfolie mee. Schijnt erg goed te helpen tegen zon. En tevens tegen radiostraling. 8O :? De rest heeft toch wel een zonnebril op dus die schittering heeft niemand last van. :lol:

Ik neem een rol aluminiumfolie mee. Schijnt erg goed te helpen tegen zon. En tevens tegen radiostraling. 8O :? De rest heeft toch wel een zonnebril op dus die schittering heeft niemand last van. :lol:

alu hoedje werkt ook goed tegen verbranding van die kale bats

alu_hoedje.jpg

397488557_732c8923e3.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back