Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker dan, ik mag bijna weer naar huis, wordt het weer kudtweer.............
Gelukkig ook hier in Italie heel mooi weer gehad; beetje op makreel enzo gevist vanaf de rig, en eten was super!!
wel 27 pagina's lezen om weer bij te zijn, maar ben nu weer helemaal op de hoogte.
Vrijdag naar huis, weekje vrij en dan 3 dagen naar Houston voor een cursus.......life is a bitch...

lekker dan, ik mag bijna weer naar huis, wordt het weer kudtweer.............
Gelukkig ook hier in Italie heel mooi weer gehad; beetje op makreel enzo gevist vanaf de rig, en eten was super!!
wel 27 pagina's lezen om weer bij te zijn, maar ben nu weer helemaal op de hoogte.
Vrijdag naar huis, weekje vrij en dan 3 dagen naar Houston voor een cursus.......life is a bitch...

Life's a beach ;-) Mooi dus :-)

5dfca4d46d4390435021c4b4a0d9ed6f-1.jpg

beach, ook nog geweest vanmiddag idd, en zodadelijk met 3 maffe Italianen daar van een beetje vers seafood genieten, en wegspoelen met wat JD met cola :D seafood moet zwemmen...........:yes:

Vanmiddag bij de tandarts geweest, foto's gemaakt en hij kwam tot de conclusie dat er een ontsteking onder mijn kies zit... behandeling:
Wortelkanaalbehandeling à € 350,- en een kroon à € 500,- (gelukkig hoef ik zelf maar iets van € 650,- te betalen en krijg ik de rest terug van de verzekering :confused:)
Kost me dus allemaal weer een leuke Bigscale :cry: Volgende week woensdag mag ik het ophalen bij hem :hammer: 8O
Nu aan een antibioticakuur :yes:

Het is wel een hoop shoarma, PH-ILS... :?

En uh.... regen? Het is hier nu prima toeven in en shirtje in het zonnetje op het ballenveld. 8)

wissen_welkeregen.jpg

Morgen nog twee uur werken. Dan een begrafenis en dan een groot feest met veel vreten en zuipen omdat ik weg ga bij de toko. Raar idee, de combinatie van de laatste twee. :?

LOl,dat mag je stellen. EN wie geeft dat feest? JIj of de toko ;)
Nee, de toko. Wendy was al geïnformeerd en zo maar had hier nog niets verteld. Helaas als opperhoofd toegang tot wat meer bestanden op het netwerk dan de gewone gebruikers. Door een email aan iedereen binnen het bedrijf een gratis linkje naar de info gekregen. Nu weet ik ook wat we gaan doen. ;) :p

Oh ja, vanmiddag ook op de Galaxy Note nog even Android Ice Cream Sandwich 4.0.4 gezet. Dat was een slecht plan. Ja, er zijn dingetjes sneller maar er hapert en sputtert ook veel meer. Dus voor wie een Galaxy Note heeft, wacht nog even tot er een volgende update/bug fix is. :teacher:

O ja, ik was iedereen nog wat foto's schuldig van de tank :mrgreen:
Nu de kiespijn weer wat minder is heb ik weer zin om wat te doen :wink:

Voor
DSC01738.jpg

Na de bewerking met de verffohn, klunk moet er nog in
DSC01735.jpg

DSC01737.jpg

Nog meer oh ja, ook een nieuwe PC geregeld/cadeau gekregen. Mooie super snelle Core i7/2.8GHz, 16GB geheugen (PC3-10600), 256GB SSD en 2TB HDD en gammele Radeon HD4550 videokaart. Die laatste moet een beetje rapper dus vrijdag maar even kijken, heb dan toch alle tijd. ;) Dus snel even Raampjes 7 erop knallen, en dan Phoenix tot leven wekken. Ook maar kijken voor een 27" monitor met super high-res. Het mot maar. :thumbsup:

Nog meer oh ja, ook een nieuwe PC geregeld/cadeau gekregen. Mooie super snelle Core i7/2.8GHz, 16GB geheugen (PC3-10600), 256GB SSD en 2TB HDD en gammele Radeon HD4550 videokaart. Die laatste moet een beetje rapper dus vrijdag maar even kijken, heb dan toch alle tijd. ;) Dus snel even Raampjes 7 erop knallen, en dan Phoenix tot leven wekken. Ook maar kijken voor een 27" monitor met super high-res. Het mot maar. :thumbsup:

Vette shit hoor :yes: Ik twijfel of Phoenix daar een beetje soepel op wilt draaien :rolling:

SSD is leuk he :)

Vette shit hoor :yes: Ik twijfel of Phoenix daar een beetje soepel op wilt draaien :rolling:
Kweet nie, mijn huidige AMD Athlon X64 2.2GHz met GF-9500GT videokaart en Windows 7 64-bits doet met Phoenix op Full HD met full details nog altijd 60 tot 70 frames/seconde halen. 8) Prima te doen met zo'n oud beestje. :D

SSD is leuk he :)
Alleen als je het goed configureerd. Alles dat eenmalig geschreven wordt moet op SSD. Data, tijdelijke rommel en wisselbestand moeten wel op een snelle HDD. Anders is je SSD binnen de kortste keren met falende blokken en slinks je vrije ruimte ineens heel snel door het uitsluiten van defecte blokken. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back