5p1k3
Forum veteraan
Zoiets komt het dan te zittenMaar dan netter :teacher:
![]()
Ziet er netjes uit Phil!!! En aangezien je toch op benzine gaat vliegen, groot zat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets komt het dan te zittenMaar dan netter :teacher:
![]()
@Phils; eruitrossen en voor die bigscale gaan een optie????
mooi tankie phils ! ik heb gewoon een nitro tank van 500cc met benzine rubber en filtklunk , werkt ook prima en snel klaar .
Vandaag weer 1 uur per dag erbij gekregen op mijn werk. Zit nu op 4 uur per dagGaat lekker zo
![]()
Goed bezig.Vandaag weer 1 uur per dag erbij gekregen op mijn werk. Zit nu op 4 uur per dagGaat lekker zo
![]()
Junkie, ik zou maar oppassen. Als ik je weer zie pak ik je![]()
Pfffff, dat Windows stond er zo op, updates worden al vervelender, Office wel weer zo vanaf het netwerk in en poep en een zucht. Virusscanner kwam vanzelf bij aanmelden op het netwerk. 8) Maar dat Phoenix... Mijn hemel wat is die downloadsite traag met maar 150kB/sec. :evil: Gaat toch weer nachtwerk worden. :?
kan je geen lokale repo aanleggen voor die update's? of werkt phoenix altijd via het internet? ( neem aan dat je updates van phoenix moet downlaaien)
Ik heb nog een heel antieke versie 1.05.f. Dus de uitte naar 3.0 is slechts 710MB. Maar met zo'n slakkenupload duurt dat lang. Phoenix heeft niet echt veel mirror sites en alles is in eigen beheer. Maar goed, het is nu versie 4.0 nog iets. helaas,mijn oude rammelbak is sneller dan dit high-end geval met trage videokaart. 8O