Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoiets komt het dan te zitten :yes: Maar dan netter :teacher:

2012-05-29125532.jpg

Ziet er netjes uit Phil!!! En aangezien je toch op benzine gaat vliegen, groot zat!

@Phils; eruitrossen en voor die bigscale gaan een optie????

mijn idee !

ben ook een kies kwijt , al 8 jaar ofzo , en ga daar echt geen implantaat in flikkeren , nergens voor nodig , ook geen last van , dus ik had toen wel een bigscale gekocht ipv een kies :p

mooi tankie phils ! ik heb gewoon een nitro tank van 500cc met benzine rubber en filtklunk , werkt ook prima en snel klaar .

morgen regen zeggen ze , dus geen balsa dogfighter maiden , wellicht is het in het weekend een paar uurtjes droog .

Pfffff, dat Windows stond er zo op, updates worden al vervelender, Office wel weer zo vanaf het netwerk in en poep en een zucht. Virusscanner kwam vanzelf bij aanmelden op het netwerk. 8) Maar dat Phoenix... Mijn hemel wat is die downloadsite traag met maar 150kB/sec. :evil: Gaat toch weer nachtwerk worden. :?

@phils

aardig je tanden en kiezen er in gezet in de tank, tank ziet er goed uit je heb morgen de uitlaatbochtmetflez met of zonderpakking ? en ik heb nog wat in de aanbieding hoop zo de foto te plaatsen

@phils
morgen even brengen bij je thuis rond een uur of ???????? of ga je naar de pub bel dan wanneer je heen gaat sta ik bij de rotonde om het aan te geven, zelf ga ik niet heen.
kissie van jef afmaken voor zaterdag/zondag . ik blijf optimisties qwa weer

kan je geen lokale repo aanleggen voor die update's? of werkt phoenix altijd via het internet? ( neem aan dat je updates van phoenix moet downlaaien)

Pfffff, dat Windows stond er zo op, updates worden al vervelender, Office wel weer zo vanaf het netwerk in en poep en een zucht. Virusscanner kwam vanzelf bij aanmelden op het netwerk. 8) Maar dat Phoenix... Mijn hemel wat is die downloadsite traag met maar 150kB/sec. :evil: Gaat toch weer nachtwerk worden. :?

kan je geen lokale repo aanleggen voor die update's? of werkt phoenix altijd via het internet? ( neem aan dat je updates van phoenix moet downlaaien)

Ik heb nog een heel antieke versie 1.05.f. Dus de uitte naar 3.0 is slechts 710MB. Maar met zo'n slakkenupload duurt dat lang. Phoenix heeft niet echt veel mirror sites en alles is in eigen beheer. Maar goed, het is nu versie 4.0 nog iets. helaas,mijn oude rammelbak is sneller dan dit high-end geval met trage videokaart. 8O

Ik heb nog een heel antieke versie 1.05.f. Dus de uitte naar 3.0 is slechts 710MB. Maar met zo'n slakkenupload duurt dat lang. Phoenix heeft niet echt veel mirror sites en alles is in eigen beheer. Maar goed, het is nu versie 4.0 nog iets. helaas,mijn oude rammelbak is sneller dan dit high-end geval met trage videokaart. 8O

ah ik zie dat je al op 4.0 zit inmiddels.. dan kun je mijn reaktie vergeten :) (en kan ik de mirror hier thuis afsluiten) gehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back