Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Savage: welke tabletten heb je? Ik heb Aerius 5mg, werkt prima voor mij :yes:

die HAD ik ook, maar big brother heeft bepaald dat ik goedkopere pillen moest slikken, om de zorgkosten laag te houden...

Maandag maar ff regelen.

Funjet ingeregeld, nog even de uitslagen instellen en toch op zoek naar andere lipo's. En dan toch maar meteen 4s en kwart gas...

Die 2200 3s is te licht. Er zit een mooi carbon staafje in de weg om de batterij verder naar voren te leggen. Meteen maar een hogere C waarde?

Puik plan Sleur ;-)

Je bent al druk bezig met de inrichting lees ik ? :-)

*hier nu ook volop zon, tijd voor bier met borrelnootjes :-)

hier nog 2 , ipv motorrijden ,liggen we nu in de tuin te bakken , veel beter , klein briesje , geen gelul aan mijn kop , soms is het leven best aangenaam ;)

hier nog 2 , ipv motorrijden ,liggen we nu in de tuin te bakken , veel beter , klein briesje , geen gelul aan mijn kop , soms is het leven best aangenaam ;)
Zie je wel, dat flutvliegen is een soort ADHD. Nergens voor nodig. ;)

Iemand nog interesse in een amulinium diff case voor een Baja (part no. 85427). Nieuw in gesloten verpakking. Mag je hebben voor 15 eypootjes.

Goed bezig Junkie :-)
Rust in da kopf is heerlijk.Hier ook genieten van de rust, de weg voor mij is afgesloten ivm onderhoud aan da brug :-) Mag van mij zo blijven ;-)

Iemand nog interesse in zo'n klutsding? Compleet op de accu na, wel met lader en zender (die batterijen vreet, zendvermogen waarschijnlijk 20 Watt). Bladen zijn beschadigd maar er zitten nieuwe bij. Ook extra bladen van eSky en een binnen- en buitenas. Kosten: Kratje Hertog Jan. :celebrate:

4491.jpg

Zie je wel, dat flutvliegen is een soort ADHD. Nergens voor nodig. ;)

Iemand nog interesse in een amulinium diff case voor een Baja (part no. 85427). Nieuw in gesloten verpakking. Mag je hebben voor 15 eypootjes.

moet je ff bij offroaders cafe alkmar zetten , is het zo weg voor dat geld.

en onthaasten rulezzzz ;)

Goed bezig Junkie :-)
Rust in da kopf is heerlijk.Hier ook genieten van de rust, de weg voor mij is afgesloten ivm onderhoud aan da brug :-) Mag van mij zo blijven ;-)

lekker rustig an in da zon op la balkonia is geen straf ;)

over 2 maandjes lekker chillen in italie (mits ik nog getrouwd ben ) en anders ga ik alleen , heb er vast zin an :p

Iemand nog interesse in zo'n klutsding? Compleet op de accu na, wel met lader en zender (die batterijen vreet, zendvermogen waarschijnlijk 20 Watt). Bladen zijn beschadigd maar er zitten nieuwe bij. Ook extra bladen van eSky en een binnen- en buitenas. Kosten: Kratje Hertog Jan. :celebrate:

4491.jpg

Ik roep niks meer, iedere keer als ik je van je troep af wil helpen hoor ik toch nee ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back