Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit beetje te pielen met XBMC. Icefilms, no go, navi-x, no-go. Foutmeldingen script failed etc. Wat is nog de toegevoegde waarde van XBMC?

Nou, lekker dan... :( ;)

Alleen als je je vliegdingen in de bar opruimt. Anders gooi ik ze over twee weken zelf weg als ik opruimdienst heb (evenals die keuken). :teacher: Dinsdag kratje mee is prima, heb jij een retesaaie wentelwiek. :D

en geef het kratje dan gelijk maar door aan mij , want die heb ik nog steeds tegoed , remember ? ;)

en daarna krijg je het kratje weer terug als ik je dakkoffer leen :D

en geef het kratje dan gelijk maar door aan mij , want die heb ik nog steeds tegoed , remember ? ;)

en daarna krijg je het kratje weer terug als ik je dakkoffer leen :D

Zeker niet vergeten. :nooo: Als ik nou die dakhut meeneem en een kratje, zorg jij voor de nootjes, zuipen we het kratje gelijk leeg. :yes: Wanneer had je die bak nodig?

vraagje ; kan ik een osmax 32 sx heli motor op een vliegtuig monteren ?
deze kan ik kopen ,maar deze kwam van een helicopter af , het blok is het zelfde als een vliegtuig motor alleen is de kop iets groter .
of komt de motor dan niet op de juiste temperatuur ?

net even het snelle grp 2.1cc auto blokje getest , was nog vonkelnieuw .
ik heb een snel pijpje van een mvvs 2,5cc blokje erop gezet , dit paste er zuigend op , en een vliegtuig carb met iets grotere doorlaat geplaatst , voordeel was ook dat de gashevel dan meteen goed zat tov een auto carb .

liep erg mooi ,en erg fel ook , ik denk dat deze samenstelling prima gaat vliegen .
ik denk dat dit een leuke setup is voor de razor Multiplex RR+ Razzor deze is een maatje kleiner dan de dogfighter .

test010.jpg

de nieuwe veldwachters in net pak :cool:

test008.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back