Knaller
Forum veteraan
Edje was lekker elektro aan het vliegen. 8O Filmpje volgt.![]()
30cm. diep? 40?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Edje was lekker elektro aan het vliegen. 8O Filmpje volgt.![]()
*hobby op een laag pitje zet, en vakantie naar Rhodos boeken gaat![]()
@ chocojoop mooi kisje zelf ge schilderthij glimt helemaal je kan je haar er in kammen nu het nog kan voor dat je het weet ben je k@@l
![]()
Ja, gast, ik ben net thuis. En dat interwebs op de club is nog trager dan mijn oude 28k8 inbelmodem. :? :lol:Waar is het filmpje nou Sleur?
Alleen in de tijd dat jij bezig was met starten zou ik al 3x gevlogen kunnen hebben.best lollig dat electro vliegen, moet alleen een ons lood in de neus van dat ding en dan maar opnieuw proberen.
Ook nog ff lekker nitro gevlogen, zit toch meer gang in, en die herrie en stank zijn ook niet te versmaden!!!!![]()
Alleen in de tijd dat jij bezig was met starten zou ik al 3x gevlogen kunnen hebben.![]()
![]()
Mee eensch, dit land zuigt enorm, hier is de zomer alweer voorbij![]()
Bij elektro is het slechts een kwestie van je ontvangeraccu aanlsuiten en vliegen maar.ach , hij komt net kijken , als je goed spul hebt en als je weet wat je doet , starten benzine /nitro blokjes vrij snel![]()
Mooi man, lekker zonnetje en windkracht 7. Ideaal weer om die slome Carafail te testen.ach , valt toch wel mee , morgen vrij droog met storm , zondag wk 3 met regen :help:
Bij elektro is het slechts een kwestie van je ontvangeraccu aanlsuiten en vliegen maar.
Mooi man, lekker zonnetje en windkracht 7. Ideaal weer om die slome Carafail te testen.Dat ding vliegt prima, rolt goed, reageert lomp maar gaat wel eindeloos vertikaal met de huidige setup. Alleen door zijn lompheid loopt-ie een beetje flink door als er geen wind is. :?
Ik zal zo het filmpje maken. 8)
jij was er niet, Siggy was er niet, Junkie was er niet... Commentaar voor je houden dan.Beetje beroerd gefilmd, maar leuk filmpje![]()