Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ook niet toe aan den hobby.Morgen iets met behang en kwasten?

ik kan geen kwast meer zien :mad: , wel ff lekker morgen een dagje niks doen :p
heb verder ook geen knutselprojecten meer , en dat houden we zo , wel staan er 2 maidens in de wacht , dwz de simprop met ops , en de balsa dogfighter met 4cc osmax met hatori , maar verder geen tijd om te maidenen betreft het slechte weer en das gezinsleben :Fade-color

Had nog wel een offerte van je verwacht ;-)

ik moet er nog 5 offertes uitgooien .

maar als het aankomende week weer de hele week herfst is ,kom ik bij je langs en leuken we de overige kamers op ;)

wel gaaf trouwens betreft werk , we werken nu in purmerend in zo'n vrij nieuwe wijk van 6 jaar oud , dus daar komt bijna iedere dag wel iemand langs om te vragen voor een offerte , de hele wijk dient geschilderd te worden , dus dat is best leuk , geen file , leuke huizen om te aan te werken , en allemaal mensen die wat te besteden hebben .

dus we stellen de ressesie nog ff uit ;)

Dat gemiep de hele tijd over gezin en hobby ;)

gewoon doen waar je zin in hebt (of waar je vrouw zin in heeft :rolling:)

Vandaag weer lekker 3 motoren gedaan en weer twee nieuwe in ontvangst genomen. Lijkt op werken zo, kan niet goed zijn. ;)

Morgen gezinsdagje naar het Dolfinarium :yes: Voor een jodenprijsje kaartjes weten te bemachtigen op vakantieveilingen.nl, daar hou ik van :thumbsup:

Zondag maar ff bouwen aan de Biglift :mrgreen:

Heb het jukeboxdoormeetschema binnen van je doorgegeven adres.wanner heb je evt tijd ;)
Volgende week ergens (weet nog niet precies wanneer, is momenteel wal rommelig qua planning en druk met sollicitatie die ingewikkelder worden voor zowel mij als de werkgever omdat ik een functie krijg die hoger is dan de oorspronkelijke vacatures).

Goed plan,ik heb ook wel zin in je vrouw. :mrgreen: ;) :rolling:

Dat gemiep de hele tijd over gezin en hobby ;)

Vandaag weer lekker 3 motoren gedaan en weer twee nieuwe in ontvangst genomen. Lijkt op werken zo, kan niet goed zijn. ;)

Ben jij gek geworden ? Zit ik ieder weekend in de Ikea :-) ;-)

. ;)

waar ik zin in heb, en mijn vrouw ? dat ligt nogal ver uitelkaar .;)

maargoed , zondag = da gezinsdag ,morgen ook , dus volgend weekend maar ff kijken of de weergoden gunstig gestemd zijn , onee , dan krijgen we visite , dus , ehhh , het weekend daarop maar weer is kijken :help: ;)

*slapen gaat :p *

waar ik zin in heb, en mijn vrouw ? dat ligt nogal ver uitelkaar .;)

maargoed , zondag = da gezinsdag ,morgen ook , dus volgend weekend maar ff kijken of de weergoden gunstig gestemd zijn , onee , dan krijgen we visite , dus , ehhh , het weekend daarop maar weer is kijken :help: ;)

*slapen gaat :p *

Ligt hier nog een bestelling van je, haal je ze wel op voor ze over datum gaan ;-)

Ik ben een beetje aan het rekenen geweest voor een setup voor de Catalina. Het gaat dus electrisch worden. De volgende gegevens heb ik meegenomen:
Kale kist: 1900 gram (alle onderdelen uit de doos op de weegschaal)
2x 3S 4000mAh accu: 700 gram
4x servo: 200 gram (standard size)
Andere electronica (2x ESC, losse BEC, ontvanger + kabels) +/- 200 gram

Totaal excl. motors dus +/- 3kg.
Voor de 2 motoren reken ik voor het gemak even 500 gram. (gokje)
Sleurhutje vertelde ongeveer tussen de 150 - 200 watt/kg nodig te hebben, dus daar ga ik tussen zitten: 175 W/kg, dus 3.5 * 175 ~= 600W, dus +/- 300W per motor.

Ben ik op de goede weg? En zo ja, hoe nu verder?

Op de school waar ik schoonmaak heeft gisternacht ( thuis) een meisje van 15 jaar zichzelf succesvol opgehangen. Rede/ aanleiding was de situatie thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back