marcelsiggery
Forum veteraan
Joop, nog bedankt voor het zakje met inhoud![]()
Riep mijn vrouw ook vannacht ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joop, nog bedankt voor het zakje met inhoud![]()
Kom ook niet toe aan den hobby.Morgen iets met behang en kwasten?
Had nog wel een offerte van je verwacht ;-)
Heb het jukeboxdoormeetschema binnen van je doorgegeven adres.wanner heb je evt tijd@PH-ILS: Goed adres hè?Website is slecht (al 15 jaar) maar ze hebben er wel veel.
![]()
Volgende week ergens (weet nog niet precies wanneer, is momenteel wal rommelig qua planning en druk met sollicitatie die ingewikkelder worden voor zowel mij als de werkgever omdat ik een functie krijg die hoger is dan de oorspronkelijke vacatures).Heb het jukeboxdoormeetschema binnen van je doorgegeven adres.wanner heb je evt tijd![]()
Goed plan,ik heb ook wel zin in je vrouw.gewoon doen waar je zin in hebt (of waar je vrouw zin in heeft :rolling![]()
Dat gemiep de hele tijd over gezin en hobby
gewoon doen waar je zin in hebt (of waar je vrouw zin in heeft :rolling
Vandaag weer lekker 3 motoren gedaan en weer twee nieuwe in ontvangst genomen. Lijkt op werken zo, kan niet goed zijn.![]()
gewoon doen waar je zin in hebt (of waar je vrouw zin in heeft :rolling
.![]()
waar ik zin in heb, en mijn vrouw ? dat ligt nogal ver uitelkaar .
maargoed , zondag = da gezinsdag ,morgen ook , dus volgend weekend maar ff kijken of de weergoden gunstig gestemd zijn , onee , dan krijgen we visite , dus , ehhh , het weekend daarop maar weer is kijken :help:
*slapen gaat*
Alleen in de tijd dat jij bezig was met starten zou ik al 3x gevlogen kunnen hebben.![]()
![]()