Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach , hij komt net kijken , als je goed spul hebt en als je weet wat je doet , starten benzine /nitro blokjes vrij snel ;)

net komen kijken:confused::confused:
Ik doe inmiddels 33 jaar aan modelbouw met nitro blokjes, lijkt me ruim voldoende toch???

Had idd niet de goeie gloeiplugklem bij me, dus dat hielp niet echt nee, gewoonlijk geen enkel probleem om het motortje aan de praat te krijgen.

Ik doe inmiddels 33 jaar aan modelbouw met nitro blokjes, lijkt me ruim voldoende toch???

Had idd niet de goeie gloeiplugklem bij me, dus dat hielp niet echt nee, gewoonlijk geen enkel probleem om het motortje aan de praat te krijgen.

Man, je bent nog niet eens 33 jaar :rolleyes:

Blijft toch wel een raar menusysteem in dat Windows Blokkendoos Versie 8... :?

687evc.jpg

Wen er maar aan, dit is in plaats van het start menu. 8O :? En in allerlei apps een enorme knoppenbalk met kinderachtige picto's. Ik weet niet welke kleuter of randdebiel dit bedacht heeft bij Microsoft maar het slaat nergens op en is erg onhandig.

Ligt hier nog een bestelling van je, haal je ze wel op voor ze over datum gaan ;-)

oja , die liggen ook nog te wachten , komt door dat kolere weer , anders had ik ze allang op het veld gehad ;)

dan ben je een trage leerling :)

zooo, lekker weertje met een lekker briesje , vrij normaal dus voor het weekend ;)
helaas was dit de dag dat ik tijd had om te vliegen , morgen bij goed vliegweer heb ik gezinsdag :Fade-color

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back