Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Elektronica in de Biglift - Check
Brandstofmeuk in de Biglift - Check
Almost Ready![]()
Zal het nog 1 keer vragen Spike.
Wat voor soort trillingen zijn het? Gaat de staart op en neer? Trilt de tailfin heel erg?
Net even een scootmobiel gescoord!
Ga ik een soort van aanhanger mover proberen te maken kan ik straks mee bakkie en al het veld op.
weet je al meer over je auto ?????
yep , 1000 euries als het meevalt en 1700 als het tegenvalt .
iemand nog leuke bigscales vliegers kopen ?
Helaas Junkie, als ik nu die CAP zou kopen wordt vrouwtje gek denk ik. Tenzij het een mooi prijsje is natuurlijk :wink:
Vertel me in een pm je prijs maar voor de Extra 330L ;-)
Vertel me in een pm je prijs maar voor de Extra 330L ;-)
Ah, dacht dat het een L was.. Anyways.. hehe..
En 700 is ie zeker wel waard
Ik heb mijn oog al laten vallen op 2 mooie kisten.. Of een 2.20mtr Sbach (zelfde als vinni heeft). Alleen moet daar een 50cc op en ik vind 2.20 mtr net even te groot voor in mijn twingo..
Of een mooie sbach, 1.85 mtr groot, voor 30cc benzine of electro. Ik ben nog even aan het puzzelen om voor dat laatste te gaan..![]()
Ah, dacht dat het een L was.. Anyways.. hehe..
En 700 is ie zeker wel waard
Ik heb mijn oog al laten vallen op 2 mooie kisten.. Of een 2.20mtr Sbach (zelfde als vinni heeft). Alleen moet daar een 50cc op en ik vind 2.20 mtr net even te groot voor in mijn twingo..
Of een mooie sbach, 1.85 mtr groot, voor 30cc benzine of electro. Ik ben nog even aan het puzzelen om voor dat laatste te gaan..![]()
shit man hoop geld
bij de 2,2m kisten kunnen het stabilo en rudder simpel verwijderd worden voor vervoer
denk dat t nog makkelijker in je twingo gaat dan een 1,8m kist