Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo leer je de heli wel kennen zeg.. Alles los gehaald, kom ik erachter dat het voldoende is alleen de servo ballinks los te halen..

Affijn, kop is recht, speling lijkt weg te zijn nu. Nagenoeg weg laat ik het zo zeggen. Helemaal weg is het niet, maar is ongeveer hetzelfde als bij jasper zijn 450 nu.

Dus ben benieuwd wat ie doet als de accu erin gaat weer. Even wachten tot het weer wat beter wordt hier.. ±)

Zal het nog 1 keer vragen Spike.

Wat voor soort trillingen zijn het? Gaat de staart op en neer? Trilt de tailfin heel erg?

Zal het nog 1 keer vragen Spike.

Wat voor soort trillingen zijn het? Gaat de staart op en neer? Trilt de tailfin heel erg?

Sorry, had je vraag niet gezien..

Wat mij het eerst opviel was dat de landing gear heel erg begon te trillen. Niet zo zeer gelet dus op de staart.

Net even een scootmobiel gescoord!
Ga ik een soort van aanhanger mover proberen te maken kan ik straks mee bakkie en al het veld op.

leuk , maar daar ga ik niet aan beginnen .

ik zie wel hoe ik alles naar het nieuwe veld krijg , minder meenemen om te beginnen , en als het gesjouw tegen gaat staan , dan alleen pylon en speedkistjes vliegen , dus heb ik niks aan het nieuwe veld :)

of gewoon helemaal stoppen met die rare hobby , beviel wel dit weekend geen gevlieg ;)

Helaas Junkie, als ik nu die CAP zou kopen wordt vrouwtje gek denk ik. Tenzij het een mooi prijsje is natuurlijk :wink:

Helaas Junkie, als ik nu die CAP zou kopen wordt vrouwtje gek denk ik. Tenzij het een mooi prijsje is natuurlijk :wink:

ik ga er eerst wel ff mee vliegen op das nieuwe veld , vind ik het te truttig vliegen of heb ik geen zzin meer in gesleep , kun je hem altijd nog kopen . ;)

Vertel me in een pm je prijs maar voor de Extra 330L ;-)

is een 330s , maar kan er geen afstand van doen denk ik ;)

en zou ook niet voor minder dan 700e weggaan ;)

Ah, dacht dat het een L was.. Anyways.. hehe. :).

En 700 is ie zeker wel waard :yes:

Ik heb mijn oog al laten vallen op 2 mooie kisten.. Of een 2.20mtr Sbach (zelfde als vinni heeft). Alleen moet daar een 50cc op en ik vind 2.20 mtr net even te groot voor in mijn twingo..

Of een mooie sbach, 1.85 mtr groot, voor 30cc benzine of electro. Ik ben nog even aan het puzzelen om voor dat laatste te gaan.. :D

Ik heb mijn oog al laten vallen op 2 mooie kisten.. Of een 2.20mtr Sbach (zelfde als vinni heeft). Alleen moet daar een 50cc op en ik vind 2.20 mtr net even te groot voor in mijn twingo..

Of een mooie sbach, 1.85 mtr groot, voor 30cc benzine of electro. Ik ben nog even aan het puzzelen om voor dat laatste te gaan.. :D

bij de 2,2m kisten kunnen het stabilo en rudder simpel verwijderd worden voor vervoer
denk dat t nog makkelijker in je twingo gaat dan een 1,8m kist

neen !! lekker een 30cc DA , zeer fijne motoren ,en je kunt de hele dag vliegen , ipv hele dikke dure lipo's die zo leeg zijn te gebruiken .

in mijn 330S zit een 50DA met mooie pijp , i love it ! en loopt zo mooi :cool:

shit man hoop geld

ja , maar de garage gaat op 1000 mikken , het word alleen duurder als ook mijn vliegwiel stuk is , dan komt er 750 e bij , maar daar gaat hij niet van uit .

mocht het wel heel duur worden , dan flikker ik de volvo eruit en koop ik een caddy combi , dus geen caddy grijs kenteken , maar een 7 zitter , en sloop ik de stoelen achter eruit en is het een werk auto , voor de vakantie zet ik de stoelen dan terug .

bij de 2,2m kisten kunnen het stabilo en rudder simpel verwijderd worden voor vervoer
denk dat t nog makkelijker in je twingo gaat dan een 1,8m kist

Da's ook weer waar ja.. Hmmz Hoewel, ik weet dat een 2.20 past in de Twingo..

pastie.png

jahijpast.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back