Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist carburateur even opnieuw afgesteld en de accu doorgeladen :-)
Ik ben er klaar voor ;-)

2011-10-23160823.jpg

In het verleden liepen "wedstrijdjes" ook uit op 3 rondjes gezamelijk en na 5 rondjes reed ik nog alleen. Een ovaaltje is weinig uitdagend qua sturen en gasgeven. Ook is bij de Bitterballenwintercompetitie het aantal serieuze wedstrijdrijders beperkt gebleken. Geen uitdaging dus, beetje rondjes tuffen. Been there, done that. Time for a bigger challenge (met 100 per uur over de buitenbaan bij de MACH bijvoorbeeld). :yes:

joh zeik niet , je lijkt junkie wel ;)

beetje onderling wedstrijdjes doen met de baja's is altijd leuk , en zoals je weet ,het is niet alleen het rijden maar ook het lekkere ouwe hoeren over de hobby , dat is ht

op het veld is het de laatste tijd wel anders ,net wat siggy zegt

voorlopig staan de bigscale vliegers in het vet en op plaats rust .

Eigenlijk doen we het allemaal voor wolfman ;-)

zei ik toch , het was een vooropgezet plan :p

. Hij is verbaast dat er weinig mensen op het veld zijn. Het is prachtweer.

vind je het gek dan ?
Hee Siggy.
Ik ben diep ontroerd hoor :confused:, dat je nog altijd aan me denkt.:o
Ik kan er niet meer ieder weekend zijn, want werk is echt noodzakelijk:(, maar zal er regelmatig weer komen.:D
Eerst maar eens kijken of het monster nog wil rijden.:rolleyes:
Wordt vervolgd.:cool:

zou idd leuk zijn als je ook weer komt ;)

Vette Baja, had ik er ook maar 1 :)

die kun je gewoon kopen hoor , ff op marktplaats kijken , geld uit de la pakken en gaan ;)

En JAWEL !! , er staat hier een vette baja op da tafel ,en mijn broekje staat gespannen :cool:

vet ding , heeft nauwelijks gereden , zit ook amper een krasje op .ook de spektrum zender is gewoon nieuw , dus ik heb weer mijn bigscale set terug , man wat heb ik die gemist .

maris belde , ze zei ,wat doe je ? , ikke ? ohw ,ik rijd gezellig met floor naar spijkernisse , ze zei , ga je een baja kopen ? , grappig ,ze wist het gelijk zonder 1 hint te geven :-)
dus ik lig niet meer alleen met de club in scheiding ,maar ook met mijn vrouw :-)
dat ruimt lekker op dus :-)

neehoor , ze vond het oke , ze had niet anders verwacht ,omdat ik zo nu en dan een hint gaf dat ik mijn baja wel mis ;)

straks da pics :p

mooie kleurstelling ,dus prima zo , alleen ff een paar zaken in orde maken ,zodat hij hufter proof is ,

Frame vast houden, en accu naar achteren schuiven :D
Ik heb wel interesse in een groot kaliber.dubbelloops accu. ;)

joh zeik niet , je lijkt junkie wel ;)

beetje onderling wedstrijdjes doen met de baja's is altijd leuk , en zoals je weet ,het is niet alleen het rijden maar ook het lekkere ouwe hoeren over de hobby , dat is ht
Da's niet specifiek HT. :nooo: Bij een grote groep autorijders gaat dat ook zo. :yes: En het slappe geleuter gaat in hun topics op het forum net als die van ons (inclusief geneuzel over regeltjes). Dus het maakt geen ruk uit of je vliegt, rijdt of sigarenbandjes spaart. 70% is geleuter, 20% knutselen en hooguit 10% daadwerkelijk doen waar de hobby betrekking op heeft. ;)

Ik heb wel interesse in een groot kaliber.dubbelloops accu. ;)

Da's niet specifiek HT. :nooo: Bij een grote groep autorijders gaat dat ook zo. :yes: En het slappe geleuter gaat in hun topics op het forum net als die van ons (inclusief geneuzel over regeltjes). Dus het maakt geen ruk uit of je vliegt, rijdt of sigarenbandjes spaart. 70% is geleuter, 20% knutselen en hooguit 10% daadwerkelijk doen waar de hobby betrekking op heeft. ;)

is ook waar , maar ht was altijd supergezellig , en afwisseling kan geen kwaad
en of ik nou vlieg of rijd , het zal het zelfde aantal % zijn wat ik rijd of vlieg en ouwehoer .

zo , ik ben ff duizelig v/d omschakeling , mijn laadkabeltjes weer gevonden voor de accupack en de dx3.0 , dus alles staat weer aan de tiet :p
weer ff verdiepen in de materie , en een lijstje maken om te bestellen

zit al wel gelukkig wielverbreders op en een alu clutchbelt holder , beter luchtfilter en outerwear

moet nog wel een teflon koppeling in , en ik kan hier en daar wat draagarmen van alu voorzien , maar dat kan rustig aan

wel even de gasklep as voorzien van rubbere afdichting tegen das zand .

de baja oogt vrij nieuw , heeft zo'n 10 tankjes gehad , mijn vorige baja zag er al ranzig uit na 5 tankjes :mrgreen:

straks ff starten , ben benieuwd

later de foto's , ben nu veel te druk ;)

is ook waar , maar ht was altijd supergezellig , en afwisseling kan geen kwaad
en of ik nou vlieg of rijd , het zal het zelfde aantal % zijn wat ik rijd of vlieg en ouwehoer .

zo , ik ben ff duizelig v/d omschakeling , mijn laadkabeltjes weer gevonden voor de accupack en de dx3.0 , dus alles staat weer aan de tiet :p
weer ff verdiepen in de materie , en een lijstje maken om te bestellen

zit al wel gelukkig wielverbreders op en een alu clutchbelt holder , beter luchtfilter en outerwear

moet nog wel een teflon koppeling in , en ik kan hier en daar wat draagarmen van alu voorzien , maar dat kan rustig aan

wel even de gasklep as voorzien van rubbere afdichting tegen das zand .

de baja oogt vrij nieuw , heeft zo'n 10 tankjes gehad , mijn vorige baja zag er al ranzig uit na 5 tankjes :mrgreen:

straks ff starten , ben benieuwd

later de foto's , ben nu veel te druk ;)
Foto's foto's foto's ;)

Veel teveel kopzorgen voor jou zo'n Baja Junkie. Ik neem hem wel van je schouders voor 100 euri

probeer hem maar van mijn schouders te halen !!:cool:

vervelend , de vorige eigenaar heeft er ook een paar keer mee gereden ;)

oja , en net ff gestart , 2x trekken 1 keer met choke en 1x zonder choke ,en lopen , klonk goed !

baja008.jpg

baja007.jpg

baja006.jpg

baja005.jpg

baja004.jpg

baja003.jpg

baja002.jpg

baja001.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back