PH-ILS
Forum veteraan
Ik blijf lekker thuis. Ik moet nog een mailtje opstellen aan het bestuur![]()
Ga je toch stoppen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik blijf lekker thuis. Ik moet nog een mailtje opstellen aan het bestuur![]()
De stemming van junkie...
![]()
Zijn gloriedagen, een aardige dip toen de kleine kwam, dipje toen HT1 over was etc.![]()
Zet je hem bij Siggy op de plankecht bling bling , dus sorry snoeksel , hiermee ga ik niet in het zand rijden :nooo:![]()
Zet je hem bij Siggy op de plank![]()
Zet je hem bij Siggy op de plank![]()
Het forum staat weer op instorten. Ik krijg de laatste 20 minuten allerlei duistere meldingen op de plaats van de advertenties (ik weet wel wat de oorzaak is maar kan er weinig aan doen, ik beheer de server voor de advertenties niet).
Screenshotje van de tablet, daarom gekanteld.
![]()
Het is niet consequent, zo ineens 3 of 4 keer achter elkaar en alles traag (niet gek met zo'n melding) en dan is er weer niets aan de hand. Ik had er al eerder een topic aan besteed.min 1
heb er hier heuls geen last van ( nog niet :?)
Dat krijg je er van als je simpele databaseservers met een flinke database onder VMware laat draaien, kunnen ze slecht tegen.Ik vind het MBF forum,ondanks alle uodates en verbeteringen nog steeds niet snel(ler) in verhouding tot andere sites en interwebs pagina's best wel traag...