Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wauw , ik moet zeggen , wat geniet ik er weer van om aan de baja te pielen , lekker met groot gereedschap werken , ik heb hem even zijn jas uitgedaan , maar dat ding is vrijwel nieuw !! , hij ruikt ook nog nieuw , en ik kan het weten , ik heb al eens een nieuwe gehad ;)

echt bling bling , dus sorry snoeksel , hiermee ga ik niet in het zand rijden :nooo: :-)

zit zelfs een prachtig nieuw hpi 6v 3000mah accu pakket in , alles netjes opgeborgen met de nieuwe ontvanger , ziet er goed uit .

siggy ; hoe heb jij dat zelf ontworpen systeem zitten dat je die rolkooi er makkelijk afkrijgt ?
en link ff een paar zaken waar ik voor een nette prijs bling kan kopen voor de baja in da hollandsche shops :p

junkie weer blij :D

De stemming van junkie... :hammer:

itvchart_1762973b.jpg

Zijn gloriedagen, een aardige dip toen de kleine kwam, dipje toen HT1 over was etc. :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Zet je hem bij Siggy op de plank ;)

nee , bij mij op de plank , wil hem kunnen zien ;)

en maak je geen zorgen , volgend weekend gaat hij echt wel los !
moet hem alleen nog even voorzien van wat bescherming tegen het ht zand .

de huidige koppeling trekt het wel 4 a 5 keer , maar ik moet even een elcon bestellen .

hij jij nog ouwe alu parts die ik van je kan overnemen ? ,zoals het alu dakje boven de bougiedop

Het forum staat weer op instorten. Ik krijg de laatste 20 minuten allerlei duistere meldingen op de plaats van de advertenties (ik weet wel wat de oorzaak is maar kan er weinig aan doen, ik beheer de server voor de advertenties niet).

Screenshotje van de tablet, daarom gekanteld.

wissen503.png

Het forum staat weer op instorten. Ik krijg de laatste 20 minuten allerlei duistere meldingen op de plaats van de advertenties (ik weet wel wat de oorzaak is maar kan er weinig aan doen, ik beheer de server voor de advertenties niet).

Screenshotje van de tablet, daarom gekanteld.

wissen503.png

Plus 1 :-)

Zag ik vanmiddag ook al evetjes. Banners laden ook traag in momenteel..

Och, komt vast wel goed schatje :)

Ik vind het MBF forum,ondanks alle uodates en verbeteringen nog steeds niet snel(ler) in verhouding tot andere sites en interwebs pagina's best wel traag...

Ik vind het MBF forum,ondanks alle uodates en verbeteringen nog steeds niet snel(ler) in verhouding tot andere sites en interwebs pagina's best wel traag...
Dat krijg je er van als je simpele databaseservers met een flinke database onder VMware laat draaien, kunnen ze slecht tegen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back