Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iksnap waaromje dat wil doen junkie. Zodat je minder last hebt van de afkick verschijnselen ;)

Nou vergeet het maar dat gaat niet werken. Het minderen is op de lange duur m oelijker dan in 1 keer stoppen denk ik.

*wil ook nog steeds stoppen.

het is ook lastig , maar maak er nu een spel van , ik turf ook het aantal sigaretten op mijn arm , zodat ik precies weet hoeveel ik gerookt heb , en het werkt motiverend om zo min mogelijk te turven ;)

misschien wil ik ook helemaal niet stoppen , maar wil wel flink verminderen , om uiteindelijk te stoppen .

ik moet zeggen , zoals ik het nu doe , geniet ik wel van iedere peuk .
zoals gisteren was dat anders ,omdat ik gewoon teveel rook , geniet je eigenlijk van geen 1 peuk , ja de eerste 3 , daarna slaat de gewoonte weer toe .

morgen zet ik mijzelf op 10 sigaretten ,that's it , als ik dat een week volhou , moet stoppen ook lukken .

ik beloof dus niets , maar ben er mee bezig en hoop dat het lukt .

ps ; ik merk wel dat ik veel meer doe om de tijd te vullen , hele huis schoon , boodschappen gedaan , voor en achtertuin weer netjes , afwas weg , stofgezogen , zo meteen de schuur opruimen , :eek: , ik ken junkie niet meer terug ;)

Fetje gehaald en zekeringhouder. Versterker opgeknapt en leeft weer. (asl het goed is)

Morgen audio in de mazdilac bouwen

En maandag weer beginnen? :(
Yepz 08.00 hour sharp :-)

Teringbibber hey, je werkweken twee keer zo lang en nu ook nog eens je weekend gehalveerd. :? :hammer:

Tsja, tis inderdaad geen vooruitgang.Maarja, net als de C1 , een crisis oplossing ;-)

Als ik Siggy was, zou ik gewoon weer de WW in gaan. Was toch veel beter? En ook nog eens beter weer. :yes: ;)

Maar dan wel in de zomer :-) ;-)

Ga zo ff newkids turbo down.. eh kijken..

Over newkids gesproken.. ziehier de trailer van newkids nitro:

citaat:
"Zo doen we dat jonge! Recht in z'n bakkes, vuile kut Fries"

Laatst bewerkt door een moderator:
corby ,siggy , knaller , enz

hoeveel peuken / chaggies roken jullie per dag ?

ik zit nu op 9 sigaretten , normaal maakte ik op dit tijdstip een nieuw pakje open (19 stuks)

scheelt al aardig dus , en bevalt beter .

Wie weet nog een leuk filmpie voor vanavond.... en nee, niet die nat-uur films 8O

Een erg leuke film is overboard. Een al wat oudere film maar erg lachen. Voor de gehele familie.
Een van de transformers
National treasure 1 en/of 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back