iemand enig idee waar ze die mietenzakken verkopen? liefst een verwarmde......
Moet je er eentje nemen waar 4 handen in kunnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
iemand enig idee waar ze die mietenzakken verkopen? liefst een verwarmde......
Wat een n00b vraag Frank, had ik niet verwacht van jou![]()
met een SQL toegang had het mij wel gelukt. Nu heb ik alleen mijn postings.
daarmee kom ik er niet...
vertel eens aub.
Moet je er eentje nemen waar 4 handen in kunnen![]()
Niet doen, dan word je uitgelachen.iemand enig idee waar ze die mietenzakken verkopen? liefst een verwarmde......
Niet doen, dan word je uitgelachen.
(maar ze wilden wel allemaal ff in me zakkie voelen)
PB kom maar op met dubbelzinnige opmerkingen.
met een SQL toegang had het mij wel gelukt. Nu heb ik alleen mijn postings.
daarmee kom ik er niet...
vertel eens aub.
zo , eindelijk weer een vette dag gewerkt , werd wel eens tijd ,en ik kon er geen genoeg van krijgen !
morgen weer lekker verder ,heb er zin an
ook junkie had eindelijk weer is een pakketje met daarin een mooie bling rvs resopijp van toni clark en toebehoren ,straks maar ff zien of ik hem snel op de cap21 kan krijgen !
![]()
Hee junkie wil je dat motortje in dat autotje propen knap hoor als je dat red![]()
Kijk, toch weer een valide argument om de oude topics te bewaren. :teacher:Heb het al gevonden inmiddels, oud draadje waar Sleur ook aan bij heeft gedragen...................hoe verbazend.......
De cellen die parallel staan, zullen altijd dezelfde spanning hebben. Iets met de wet van communicerende vaten. Geldt ook voor twee zakken met elektronen.Even voor de LiPo kenners een vraagje, als je nou een 2S2P pakket hebt, heb je in feite vier cellen, 2 pakketjes paralel, en die beide weer in serie.
Alleen de laadstekker cq balanceerstekker heeft maar 3 aders, waardoor die parallelle pakketten dus tegelijk gebalanceerd worden, hoe kunnen die dan knap gebalanceerd worden als ik vragen mag??
Kijk, toch weer een valide argument om de oude topics te bewaren. :teacher:
De cellen die parallel staan, zullen altijd dezelfde spanning hebben. Iets met de wet van communicerende vaten. Geldt ook voor twee zakken met elektronen.En als één van de parallelle cellen stuk is, zal de ander zichzelf ook spontaan ontladen in een poging de defecte cel te laden. Zeer collegiale constructie dus. Je balanceert dus alleen de cellen (of groepen van cellen) die in serie staan. Technisch is het niet mogelijk om zonder ontkoppelen van de parallelle cellen per cel te alden/balanceren.
/educatief moment om te bewaren![]()
Gewoon zoals het hoort,onder water.Is altijd safe.@sleur, hoe moet dat nou met een 3GS?
Andere vraag, wie bewaart op welke manier zijn lipo's?
Lipo tassen, explosiebestendige koffers of gewoon in een schoenendoos. (werkschoenen uiteraard)
@sleur, hoe moet dat nou met een 3GS?
Andere vraag, wie bewaart op welke manier zijn lipo's?
Lipo tassen, explosiebestendige koffers of gewoon in een schoenendoos. (werkschoenen uiteraard)