Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
met een SQL toegang had het mij wel gelukt. Nu heb ik alleen mijn postings.
daarmee kom ik er niet...

vertel eens aub.

Achter het betreffende topic staat het aantal keer gepost... als je die aanklikt zie je de top heleboel van hoeveel iemand gepost heeft in het draadje :D

Gelukkig heb ik meer verstand van het forum dan van mailen 8O :rolleyes:

zo , eindelijk weer een vette dag gewerkt , werd wel eens tijd ,en ik kon er geen genoeg van krijgen ! :D
morgen weer lekker verder ,heb er zin an :D

ook junkie had eindelijk weer is een pakketje met daarin een mooie bling rvs resopijp van toni clark en toebehoren ,straks maar ff zien of ik hem snel op de cap21 kan krijgen !

uitlaat002.jpg

v/h weekend goed vliegweer , dus dan weer lekker los .

hmmmzz , WIL IK !! , maar zit vol , anders had ik wel ff naar duitserland gereden dit weekend :p

en ik vind die kleurstelling prima . <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Als we nog even doorgaan, kunnen we straks in de drossel een complete F16 hebben staan:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt mij anders heerlijk zo'n warme zak!!!
Al gevonden en binnenkort ff bestellen.........ook meteen de verwarmings stripjes en accu, dan ben ik winterklaar.........:D
Niet doen, dan word je uitgelachen.
(maar ze wilden wel allemaal ff in me zakkie voelen)
PB kom maar op met dubbelzinnige opmerkingen.

Even voor de LiPo kenners een vraagje, als je nou een 2S2P pakket hebt, heb je in feite vier cellen, 2 pakketjes paralel, en die beide weer in serie.

Alleen de laadstekker cq balanceerstekker heeft maar 3 aders, waardoor die paralelle pakketten dus tegelijk gebalanceerd worden, hoe kunnen die dan knap gebalanceerd worden als ik vragen mag??

zo , eindelijk weer een vette dag gewerkt , werd wel eens tijd ,en ik kon er geen genoeg van krijgen ! :D
morgen weer lekker verder ,heb er zin an :D

ook junkie had eindelijk weer is een pakketje met daarin een mooie bling rvs resopijp van toni clark en toebehoren ,straks maar ff zien of ik hem snel op de cap21 kan krijgen !

uitlaat002.jpg

Hee junkie wil je dat motortje in dat autotje propen knap hoor als je dat red:D

Heb het al gevonden inmiddels, oud draadje waar Sleur ook aan bij heeft gedragen...................hoe verbazend.......
Kijk, toch weer een valide argument om de oude topics te bewaren. :teacher: :yes:

Even voor de LiPo kenners een vraagje, als je nou een 2S2P pakket hebt, heb je in feite vier cellen, 2 pakketjes paralel, en die beide weer in serie.

Alleen de laadstekker cq balanceerstekker heeft maar 3 aders, waardoor die parallelle pakketten dus tegelijk gebalanceerd worden, hoe kunnen die dan knap gebalanceerd worden als ik vragen mag??
De cellen die parallel staan, zullen altijd dezelfde spanning hebben. Iets met de wet van communicerende vaten. Geldt ook voor twee zakken met elektronen. :yes: En als één van de parallelle cellen stuk is, zal de ander zichzelf ook spontaan ontladen in een poging de defecte cel te laden. Zeer collegiale constructie dus. Je balanceert dus alleen de cellen (of groepen van cellen) die in serie staan. Technisch is het niet mogelijk om zonder ontkoppelen van de parallelle cellen per cel te alden/balanceren.

/educatief moment om te bewaren ;)

Kijk, toch weer een valide argument om de oude topics te bewaren. :teacher: :yes:

De cellen die parallel staan, zullen altijd dezelfde spanning hebben. Iets met de wet van communicerende vaten. Geldt ook voor twee zakken met elektronen. :yes: En als één van de parallelle cellen stuk is, zal de ander zichzelf ook spontaan ontladen in een poging de defecte cel te laden. Zeer collegiale constructie dus. Je balanceert dus alleen de cellen (of groepen van cellen) die in serie staan. Technisch is het niet mogelijk om zonder ontkoppelen van de parallelle cellen per cel te alden/balanceren.

/educatief moment om te bewaren ;)

ok, dan weet ik ff genoeg merci :)

@sleur, hoe moet dat nou met een 3GS?

Andere vraag, wie bewaart op welke manier zijn lipo's?

Lipo tassen, explosiebestendige koffers of gewoon in een schoenendoos. (werkschoenen uiteraard)

@sleur, hoe moet dat nou met een 3GS?

Andere vraag, wie bewaart op welke manier zijn lipo's?

Lipo tassen, explosiebestendige koffers of gewoon in een schoenendoos. (werkschoenen uiteraard)

Munitiekistje.
Ondanks de geruststellende opmerkingen dat dat allemaal geen kwaad kan, doe ik het liever wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back