Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Frank:
Ik heb er zojuist een Pb'tje aan gewaagd om de delen van ons draadje NIET in de kliko te doen.
Ik zou het erg jammer vinden als de delen van "Rijders/Vliegers omgeving Zaandam" in de digitale kliko verdwijnen.![]()
Blijft lekkere muziekHet Snoeksel, ben je ineens een S1W van PE? Nieuwe avatar zegt van wel.
Komt door het clubhangen![]()
Lol, hele week aan de drukpers gestaanRuilen mag hoor
![]()
Zo ! ! !
Een hele week echt gewerkt en je bent total loss?![]()
Word tijd om je gympies weer eens aan te trekken gabber![]()
ja ,dat is toch die gast die op atletiek zat ? , hij heeft hooguit 3 rondjes gelopen en was toen al gaar , kansloze zaak dus , en echt veel slanker is hij niet geworden , wel dikker door de drossel
ikke ook gaar ,week zit in da beentjes , dus lekker op da bank .
morgen geen atv gedoe , vliegen bewaar ik voor het weekend , zaterdag dat is, zondag nationale gezinnetjes dag
![]()
en vinnie kan zondag vliegen dus is de kans groot dat het regent![]()
![]()
Eerst naar de sportschool geweest (wat een herrie) en vannACHt werken...
Zaterdag is DE vliegdag voor sociaal en werkende mensen![]()
wie doet het licht uit ?
ik duik heerlijk mijn nest in, heb er zin an !
welteruste !
yep , zaterdag dat is , staat al in de agenda
ben alleen confused welke vliegers mee te nemen :?
ik wil de cap , xtra en extra ,de mustang en de vibrogym mee
maar dat gaat niet passen .
het enige nadeel wat ik van de hobby ondervind is het slepen ,en afbouwen en weer terugslepen , het heen slepen en opbouwen gaat nog wel , maar als je klaar bent vliegen moet alles weer terug
dus waarschijnlijk word het cap en extra , of xtra & extra , volg je het nog ? :?
ik kamp met een luxe probleemen een te weinig aan tijd
![]()
Laatste stootje van mij he ?wie doet het licht uit ?
ik duik heerlijk mijn nest in, heb er zin an !
welteruste !
Laatste stootje van mij he ?![]()
+1Dat probleem ken ik niet.
Een klapstoel, een fles spraakwater en een stuk piepschuim in de C1 en klaar is Siggy;-)
Welk seizoen?Moet zeker snel zijn om mijn bouwproject mee te nemen voor commentaar naar het veld? Seizoen bijna voorbij![]()