Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een offroad en onroad baan binnen,dus wat wil je.En ja er is voor allebei keuze zat.
Zelf heb ik deze gekocht met dit spul erop alleen de regelaar had ik nog en de stuurservo en ontvanger.Als je dat zou willen zou ik alleen aan ze vragen of ze de motorsteun en gearplate om willen bouwen voor dat setje.Want de set die erop zit is voor een andere motor(die wel goedkoper is).En er komt nog een kapje bij deze heb ik mee besteld

Deze hoort er eigenlijk op

Oeh!!!! Bookmarked!!!!!! :)

Oh, zou wel graag horen of er nog plek is (als er al gereserveerde plekken mochten zijn?) Is voor mij best een eindje rijden en zou het wel leuk vinden van te voren te weten of ik welkom ben of niet met een 1:16 autootje :)

Was leuk bij de MACH indoor :yes: BemBemBym en Snoeksel reden er... naja rijden is een groot woord :mrgreen: Sleur, Erik3P en ik waren toeschouwer :celebrate:

@ Bem: thanx for the Epoxy :thumbsup:

Was gezellig jongens, volgende week weer?

lekker wijf heb ik , he snoek :cool:
Dat wel,jij ziet er niet uit
Oeh!!!! Bookmarked!!!!!! :)

Oh, zou wel graag horen of er nog plek is (als er al gereserveerde plekken mochten zijn?) Is voor mij best een eindje rijden en zou het wel leuk vinden van te voren te weten of ik welkom ben of niet met een 1:16 autootje :)
Voor een sirieuse auto,moet je toch een ander bakkie kiezen hoorde ik vanavond.Voor de fun is er best wel mee te rijden(werd er helemaal stil van)

Was leuk bij de MACH indoor :yes: BemBemBym en Snoeksel reden er... naja rijden is een groot woord :mrgreen: Sleur, Erik3P en ik waren toeschouwer :celebrate:

@ Bem: thanx for the Epoxy :thumbsup:

Was gezellig jongens, volgende week weer?
Hoop dat ik de rest van de spullen binnen heb,maar ik wil wel weer heen.

BemBemBym bedankt voor het meerijden :D

Laatst bewerkt:
Jáááá hij was zeker leuk vanavond :yes:

Beetje probeerselen en het ging al iets beter, en MAN!! wat een snelheid zit er in die e-revo rally zeg, tjeuhhh, nou nog niet meer omvallen dan maar :p

Snoekie graag gedaan hoor :)

@Phils ....

Ik heb een Traxxas 2,4GHZ zender/ontvanger combi voor je ...?
Intresse? Betaling in natura :rolling:

+1

Alvast een nieuwe Corally Black 27 Turns motor (ja, da's ouderwets met borstels 8O), een setje 24 Shore en 27 Shore bandjes en een fles bandenglijmiddel besteld voor de T1M. Nu nog twee LiPo's regelen.
Zit te kijken naar tietoetoopushrods te kijken,die lipo,s van Mike en die jij vanmiddag aangaf zijn wel lichter als die hardcase dingen die ik heb :yes:Wat een knt hobby :hammer:.Oh ja gaiknietofwelglij middel moet ik ook nog halen
Gaat een slaapmutsje intapen

Laatst bewerkt:
en de hoek van de zijkant af gezien is gelijk aan de hoek van het depron waar het motorwieltje opzit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back