Jouw onderschrift is ook discriminerent, ik zal snel eens een pm sturen naar een mod.![]()
HAHA die is goed !!!
1 van de mod's is waarschijnlijk een gekleurde mede mens, die aanstoot gaf aan jouw witte man in witte doos !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jouw onderschrift is ook discriminerent, ik zal snel eens een pm sturen naar een mod.![]()
HAHA die is goed !!!
1 van de mod's is waarschijnlijk een gekleurde mede mens, die aanstoot gaf aan jouw witte man in witte doos !
![]()
aanstoot geven deed pieter, aanstoot nemen een kale homo met voorkeur voor een ruime doos
aanstoot geven deed pieter, aanstoot nemen een kale homo met voorkeur voor een ruime doos
Ben er ook klaar mee. Vandaag nog, stuur ik eenmail naar de club dat ik ermee stop.
Dat ik het zat ben in die sociale werkplaats mijn avonden door te brengen.![]()
Beetje zelfkritiek is beter dan zelfmedelijden![]()
Daarom ben ik er ook niet te vaak. Ken mijn grenzen en wil niet dat er lichaamsdelen van bepaalde personen in het rond gaan vliegen![]()
Klopt, de een is er iets minder vaak dan de ander. Sommige zijn er wel veel en andere weer vaak. Maar is veel meer dan vaak of meer dan soms. Vaak is het een probleem wat je niet zo makkelijk uit kunt leggen maar altijd is meer dan vaak, vaak meer dan soms, nooit is het minste. Alle andere definities kun je er vast wel tussen frotten. Vaak wel in ieder geval.
Snappie?![]()
morge jongens ga zo ff de foto's plaatsen......
jullie ook weer blij