Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw onderschrift is ook discriminerent, ik zal snel eens een pm sturen naar een mod. ;)

HAHA die is goed !!!

1 van de mod's is waarschijnlijk een gekleurde mede mens, die aanstoot gaf aan jouw witte man in witte doos ! :-)

black-box.jpg

Burp: Nu is de vraag of je mij beledigd en ik een klacht moet indienen. Of dat je jezelf ook beledigd. Ik denk het laatste;)

Beetje zelfkritiek is beter dan zelfmedelijden ;)

Ik heb geen zelfmdelijden. Ben het zat dat is het. Dan heb jij weer gezeik met Bart, dan die weer met die. Dan is iedereen aan het klagen over het veld. Dan is er weer dit en dan weer dat. Dat is waar ik gek van word.

Daarom ben ik er ook niet te vaak. Ken mijn grenzen en wil niet dat er lichaamsdelen van bepaalde personen in het rond gaan vliegen ;)

Klopt, de een is er iets minder vaak dan de ander. Sommige zijn er wel veel en andere weer vaak. Maar is veel meer dan vaak of meer dan soms. Vaak is het een probleem wat je niet zo makkelijk uit kunt leggen maar altijd is meer dan vaak, vaak meer dan soms, nooit is het minste. Alle andere definities kun je er vast wel tussen frotten. Vaak wel in ieder geval.

Snappie? :mrgreen:

Klopt, de een is er iets minder vaak dan de ander. Sommige zijn er wel veel en andere weer vaak. Maar is veel meer dan vaak of meer dan soms. Vaak is het een probleem wat je niet zo makkelijk uit kunt leggen maar altijd is meer dan vaak, vaak meer dan soms, nooit is het minste. Alle andere definities kun je er vast wel tussen frotten. Vaak wel in ieder geval.

Snappie? :mrgreen:

Niet helemaal, maar ben begonnen met lezen Vlaamse Ardennen Artiesten Kollektief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back