junkie rc
Forum veteraan
Afgelopen week even gedacht een klein klusje te doen. Radiator (convector eigenlijk) moest worden vervangen in mijn slaapkamer. Blijkt het gips daar wat los te zitten achter die convector. Nouja, even loshalen en dam moet dat maar even worden hersteld. toch beniewd waardoor het is losgekomen want het lijkt een beetje vochtig. Gips en vocht gaan nooit goed samen behalve bij het erop smeren.
Blijkt dat het vocht is wat op trekt uit mijn fundering. Onder het huis geweest en geconstateerd dat het daar erg vochtig is en er geen ventilatie (meer) is. Bij de uitbouw is dat waarschijnlijk niet meer teruggeplaatst. in het uitgebouwde stukje zit wel weer ventilatie.
Dus deze week een tweetal gaten (laten) zagen en ventilatie aanbrengen om dit in de toekomst te voorkomen. Een ontvochtiger het hele weekend onder de grond laten draaien en er zeker een liter of 15 verwijderd. De druppels hingen tegen de onderkant van de isolatie aan en de fundering was aan de binnenkant erg nat. :shock:
Nu is de fundering droog en de druppels zijn allemaal weg. als de ventilatie nu ook nog gereed is (vrijdag) kan ik weer verder met modelbouw.
/klusforum
blij dat het opgelost is !
als ik het losgelaten gips ff moet bijwerken , geef maar een gil

komt goed
superrrrr ,!! , kan ik aankomend weekend al vliegen ?