Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie:

cultuur-barbaar !!

dat was toen , dit is nu ;)
en die deeltjes 1 tot 4 zitten toch in ons kopf :-)

jep hopen dat t snel weer redelijk weer is
wil hem graag halen

gewoon aankomend weekend prima vliegweer , wel wat wind , maar dat kunnen mijn bigscales wel gebruiken , durf ik tenminste te landen :D

En voor weinig ;)

ziet er mooi uit , alleen heb ik vernomen dat het rommel is :)

T5000-3-35.jpg

...zelf maar een account aangemaakt bij HK.:cool:

2 van deze lipootjes besteld. Dus voorlopig maar ff geen gedoe met parallel-schakelen van Lipo's ;)

lieve bym heeft een paar nano tech's voor me besteld :p
voor de funjet ,dus wat hogere ontlaad stroom gekozen ,100c dacht ik :D

maar ik moet ook maar is een accountje openen , word tijd ;)

straks ff het landinggestel v/d vibrogymmus terug plakken en wat pielen aan de xtra in mijn bouwlokaal met bier en vlammetjes ,en lekker rustig om me heen :)

grtz van de groepsmens NR1 :nooo: :cool: ;)

Let wel op Bart, dit vermogen (300W per poort) haalt hij alleen als je minimaal 24V tot je beschikking hebt op het veld. En volgens mij kan deze niet op 220V.

Vanavond niet naar de club. Beetje gaar op de bank hangen, en TV kijken. moet nog wel het een en ander doen met de vliegtuigen maar heb geen zin. Zelfs de Funjet in elkaar sleutelen heb ik geen zin an :nooo:

@Sleurhutje, zou je mij aub een PB willen sturen of hier op t forum linkje naar die bandjes willen geven aub?

Danke danke!

Vanavond niet naar de club. Beetje gaar op de bank hangen, en TV kijken. moet nog wel het een en ander doen met de vliegtuigen maar heb geen zin. Zelfs de Funjet in elkaar sleutelen heb ik geen zin an :nooo:

hihi , lijkt wel of je mijn tekst schrijft :p

zelfde denkwijze :thumbsup:

ik heb nl ook niets aan de vliegers gedaan , heb ook bankgehangen om tv te kijken , en ben ook druk met gaar zijn :p

zo meteen wel even met maris spelen , dat dan weer wel :banana: gaar of niet gaar ;)

Een ontvanger, regelaar met motortje erin schroeven ? LUI VARKEN! :D ;)

Een ontvanger, regelaar met motortje erin schroeven ? LUI VARKEN! :D ;)
Het zijn hier allemaal luie varkens. Zeeën van tijd maar te lui om te Googlen, te lui om zelf te lezen en ook te lui om zelf te knutselen. Waar moet dat toch heen met deze maatschappij? :? ;)

Ik ga geld vragen voor elke onnozole vraag waarvan een ieder ook het antwoord op de interwebs had kunnen vinden. :yes: Eind van het jaar heb ik dan in ieder geval een heel nieuwe Pro10 bij elkaar geschraapt. :D :lol:

Het zijn hier allemaal luie varkens. Zeeën van tijd maar te lui om te Googlen, te lui om zelf te lezen en ook te lui om zelf te knutselen. Waar moet dat toch heen met deze maatschappij? :? ;)

Ik ga geld vragen voor elke onnozole vraag waarvan een ieder ook het antwoord op de interwebs had kunnen vinden. :yes: Eind van het jaar heb ik dan in ieder geval een heel nieuwe Pro10 bij elkaar geschraapt. :D :lol:

Ik snap ook niet wat je nou loopt te zeuren, je hebt zojuist een nieuwe winstgevende dienst uitgevonden :rolling:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back