marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach ik heb wat met rommelVolgens de lui op RCGroups is het rommel. Niet doen dus. :nooo:
ThanksGoed bezig![]()
Koop dan ook een knappe 200W of meer lader. :teacher:Thanks
82 minuten wachten om een Lipo 3740 mAh bij te laden auf das feld is te lang als je lekker wilt vliegen :?
![]()
@Junkie:
cultuur-barbaar !!
jep hopen dat t snel weer redelijk weer is
wil hem graag halen
En voor weinig![]()
![]()
...zelf maar een account aangemaakt bij HK.
2 van deze lipootjes besteld. Dus voorlopig maar ff geen gedoe met parallel-schakelen van Lipo's![]()
Koop dan ook een knappe 200W of meer lader. :teacher:![]()
ZoietsIs een "old skool" Ultramat 16 dan niet ok?
Wat voor suggestie heb je voor, wat jij noemt, een knappe lader?![]()
The Border Online RC Shop@Sleurhutje, zou je mij aub een PB willen sturen of hier op t forum linkje naar die bandjes willen geven aub?
Danke danke!
Vanavond niet naar de club. Beetje gaar op de bank hangen, en TV kijken. moet nog wel het een en ander doen met de vliegtuigen maar heb geen zin. Zelfs de Funjet in elkaar sleutelen heb ik geen zin an :nooo:
Vanavond niet naar de club. Beetje gaar op de bank hangen, en TV kijken. moet nog wel het een en ander doen met de vliegtuigen maar heb geen zin. Zelfs de Funjet in elkaar sleutelen heb ik geen zin an :nooo:
Ik ga naar me nest TOEDELOE!!!!!!!!!!!!!!!
Het zijn hier allemaal luie varkens. Zeeën van tijd maar te lui om te Googlen, te lui om zelf te lezen en ook te lui om zelf te knutselen. Waar moet dat toch heen met deze maatschappij? :?Een ontvanger, regelaar met motortje erin schroeven ? LUI VARKEN!![]()
![]()
Het zijn hier allemaal luie varkens. Zeeën van tijd maar te lui om te Googlen, te lui om zelf te lezen en ook te lui om zelf te knutselen. Waar moet dat toch heen met deze maatschappij? :?![]()
Ik ga geld vragen voor elke onnozole vraag waarvan een ieder ook het antwoord op de interwebs had kunnen vinden.Eind van het jaar heb ik dan in ieder geval een heel nieuwe Pro10 bij elkaar geschraapt.
:lol: