Even een berichtje naar aanleiding van het commentaar dat er gisteren op de club blijkbaar is geweest omtrent het toestel Van Lyon dat afgelopen Zondag is gecrashed
Dit toestel was GEEN!!! bij elkaar geraapt zootje, maar splinternieuw, net als de servo's en accu.
De zender was inderdaad tweedehands, maar had nog geen storing vertoond voor dit moment.
Op het verdere commentaar dat er blijkbaar is op mijn koopgedrag kan ik alleen maar zeggen dat ik mijn geld eerlijk verdien met behoorlijk verantwoordelijk werk op allerlei locaties wereldwijd, dat dit niet altijd vakantie locaties betreft, dat ik daar inderdaad veel geld mee verdien, en dat het niemand, maar dan ook helemaal niemand ook maar ene reet aangaat waar ik dat aan uitgeef!!:teacher:
Als andere mensen dit blijkbaar moeilijk te verteren vinden omdat ze het zelf niet kunnen kan ik alleen maar zeggen: probeer ook zo'n baan te vinden en het dan vol te houden om:
1 het werk aan te kunnen met bijbehorende verantwoordelijkheden (stel je de stress voor als je met 1 verkeerde beslissing $100.000.000 van een klant kunt verspelen bijvoorbeeld?)
2 Het er voor over te hebben per jaar ongeveer de helft bij je warme bedje en vrouw en kids weg te zijn.
3 Niet alleen niet te kunnen vliegen omdat het een keer slecht weer is, maar ook als het weer prachtig is en je weer eens in een "no Have" land zit, om die vliegtuigen überhaupt te kunnen kopen.
Voor jullie verdere info, ik ga nog veeeeeel meer vliegtuigen kopen, zoveel als ik kan, waarschijnlijk ook turbines, en ik ga daar verschrikkelijk van genieten ook nog