Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
krijg net een sms .

waar best logische info instaat .

raar dat ik een schorsing krijg zonder dat ik eerst een gesprek krijg , zodat er 2 kanten van een verhaal zijn .
zo kan iedereen wel wat roepen om een ander dwars te zitten .

dit komt voor mij echt zo uit de lucht vallen , was me van geen kwaad bewust .

heb ook spontaan hoofdpijn

BYm, dat basseer ik op ervaringen van andere mensen die ik ken. Zoals bijv. Anko. Na 50 cycles zijn de nano techs beduidend minder.

Nahja ik heb ze al besteld dus ik ga het wel mee maken, ze zitten volgens HK al op de post.

Wat ik moest hebben gewoon op voorraad,niet altijd vanuit gaan wat een ander zegt.Laatst nog een hele discussie over geweest.
Da's mooi klote Junkie,toch autorijden dan maar ;)
Wat was het op Hoogtij toch gezellig,lekker alles zonder gezeik

Jeroen ging heen voor wat traxxas dingen en die hadden ze niet op voorraad, en wat je zegt klopt ook wel (goeie trouwens, die twee kwootjes :mrgreen:) maar dat was zijn ervaring :)

Die discussie heb ik niet meegekregen, denk inderdaad dat het goed is om gewoon je eigen rit te gaan rijden en niet teveel van anderen aan te trekken.

Jeroen ging heen voor wat traxxas dingen en die hadden ze niet op voorraad, en wat je zegt klopt ook wel (goeie trouwens, die twee kwootjes :mrgreen:) maar dat was zijn ervaring :)

Die discussie heb ik niet meegekregen, denk inderdaad dat het goed is om gewoon je eigen rit te gaan rijden en niet teveel van anderen aan te trekken.

XXXX-jes ;).Gaan jullie de 24 uur van de mach rijden ofzo,met die zware accu's :rolling::rolling:
Heb ik weer,een bekeuring voor te hard rijden,zou 4km te hard zijn gegaan met mijn fordje :hammer: had ik wind mee zeker :rolling::rolling:

Laatst bewerkt:
13,5T is voor mij voorlopig ook hard zat, eerst maar weer eens gaan rijden denk ...
Denk je dat die LiPo's genoeg C hebben dan Sleur?
Voor een 27T? Echt wel. Als ik hem op de tegels zet, bumper tegen de muur en dan flink gummen (banden worden lekker warm), dan red ik net aa 22,7A continu. Da's net iets meer dan 4C. Heb ik toch geen 30C nodig? :nooo: Bij Speedworld reed ik met een 2S 3200mAh Kokam (ja, zat ook in de EZ) en kon daar bijna een kwartier mee rondjes tuffen. :yes: Theoretisch klopt dat ook wel een beetje met 4C en wat beheer op het gas. :yes:

nano tech zuigt bym.
Ligt eraan of je ze ook flink leeg trekt en elke keer met 5C vol stampt. Hyperion raadt het laden op 5C ook af, 3C voor een lange levensduur, 5C als je haast hebt en 50 tot 100 cycles ermee wilt doen.

Ik ga weg hier. Wordt kotsmisselijk van dat gezeur over die club. Altijd is er wat. Junkie sterkte met je straf verder :hammer:
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

XXXX-jes ;).Gaan jullie de 24 uur van de mach rijden ofzo,met die zware accu's :rolling::rolling:
Ikke niet. :nooo: De 2S 5000mAh 20C waren een mooie prijs, op voorraad en... Die ik heb zijn 22mm dik, evenveel als NiMH's. Die 5800's zijn 3mm dikker, had nooit gepast met de riem. En om alles passend te krijgen wat lopen schuren aan de steuntjes, scheelde bijna 1mm. Aan de bovenkant van de plaat nu wat klitteband om de accu op zijn plek te drukken. En in de accu een putje geslepen. Moet wel zeggen dat de accu er strak in zit. Direct achter het plastic zat al het alufolie van de accu. 8O

Daar ben ik weer. Even terugzwaaien naar Sleur. :bye:
Welkom terug. :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

We gaan dus gewoon autootjerijden. Misschien een idee om dat tweede veld gewoon te asfalteren. Als het regent kun je namelijk wel gewoon rijden. En nog hard ook. :yes:

En geen postbode met bandjes en bandensmeer langs geweest op kantoor. :evil: :cry: BYM, kan ik vanavond wat sensilube van jou gebruiken om te testen?

Laatst bewerkt door een moderator:
de kwestie zit me goed dwars , heel leuk ook om zo het weekend in te gaan .

mocht ik daadwerkelijk 3 maanden niet meer vliegen , dan zitten we dus ver in de winter en ben ik inmiddels vervreemd van de club , ik weet niet of ik dan nog auberhaupt terug kom , die straf is gewoon te heftig . en het voelt als onrecht , dat maakt het nog erger .

ik had dit niet verwacht van eric3d , dacht dat we elkaar mochten , en als er iets niet goed gaat op het veld ,zeg je dat man tot man lijkt me , ik heb me blijkbaar vergist , heel jammer .

ik hoop dat hij beseft wat hij me aandoet .

een hoop ellende

En Junkie heeft net nog wel betaald, het leven is niet eerlijk.:(

En ja lekker hee dat club leven, de een mag alles en hoeft zich nergens aan te houden, en de ander moet zich overal aan houden en mag dan toch niets.:mad:

Sterkte allen, en alleen een wijs man bied op tijd zijn excuses aan, voor de rest is het ikke ikke ikke.

En ja lekker hee dat club leven, de een mag alles en hoeft zich nergens aan te houden, en de ander moet zich overal aan houden en mag dan toch niets.:mad:

Sterkte allen, en alleen een wijs man bied op tijd zijn excuses aan, voor de rest is het ikke ikke ikke.

Je hebt een punt. 3 maanden contributie terug zeg ik.

Je hebt ook een PB maar blijkbaar herken je alleen 06 nummers...

Wilde deze gaan bouwen maar ben bang dat ik dan ook gezeur krijg :

Laatst bewerkt door een moderator:

ach , het is maar net wat gezien word , er zijn genoeg oe's en ahh's op het veld , ik werd vorig weekend ook bijna voor mijn kop gevlogen terwijl ik netjes achter het hek stond ,daar zeg je dan wat van en klaar , als ik dat bij het bestuur had neergelegd kon diegene ook 3 maanden niet vliegen , en zo weet ik er nog wel een paar .

kijk , veiligheid en regels moeten er zijn , anders word het een zooitje , maar elkaar een schorsing bezorgen lijkt me niet echt de bedoeling v/d hobby .

en misschien moeten er ook een aantal regels weer aangescherpt worden , tegenwoordig geeft (bijna) niemand meer aan of hij gaat stijgen of landen , dat werd vroeger wel gedaan , en juist door die kwestie heb ik nu een schorsing aan broek .

een paar weken geleden vloog ik ook met mijn cap te laag over het fietspad heen , foutje van mij , ronald zei er wat van ,want hij had gelijk .
dat werkt beter dan dingen achter mijn rug om bij het bestuur leggen , kinderachtig ook .

ach , het is maar net wat gezien word , er zijn genoeg oe's en ahh's op het veld , ik werd vorig weekend ook bijna voor mijn kop gevlogen terwijl ik netjes achter het hek stond ,daar zeg je dan wat van en klaar , als ik dat bij het bestuur had neergelegd kon diegene ook 3 maanden niet vliegen , en zo weet ik er nog wel een paar .

kijk , veiligheid en regels moeten er zijn , anders word het een zooitje , maar elkaar een schorsing bezorgen lijkt me niet echt de bedoeling v/d hobby .

en misschien moeten er ook een aantal regels weer aangescherpt worden , tegenwoordig geeft (bijna) niemand meer aan of hij gaat stijgen of landen , dat werd vroeger wel gedaan , en juist door die kwestie heb ik nu een schorsing aan broek .

een paar weken geleden vloog ik ook met mijn cap te laag over het fietspad heen , foutje van mij , ronald zei er wat van ,want hij had gelijk .
dat werkt beter dan dingen achter mijn rug om bij het bestuur leggen , kinderachtig ook .

Lekker opzeggen die hap ;)

Lekker opzeggen die hap ;)

ja en nee ,

met de medium modellen zoals se ,vibro en madness kan ik prima wildvliegen , en dat zal ik ook doen als ik echt 3 maanden geschorst word .

maar met de bigscales wildvliegen is net ff to much :-)

en het gaat niet om het vliegen alleen , ik vind het gezellig op het veld omdat er een groepje leuke gasten zijn (een aantal dus ;)) en tussendoor ff vliegen , en dan weer ouwenelen , dat maakt het leuk .

als ik alleen op het veld sta ben ik snel uitgevlogen .

dus als er een aantal morgen naar ht willen , graag , zet ik de madness en de se klaar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back