Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde deze gaan bouwen maar ben bang dat ik dan ook gezeur krijg :

Zolang je niet te dicht bij een ander opstijgt zal het wel meevallen denk ik ;) :lol:

@ Junkie , wat Snoeksel zegt , opzeggen die hap , vliegtuigen op MP en een mooie baja kopen :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang je niet te dicht bij een ander opstijgt zal het wel meevallen denk ik ;) :lol:

@ Junkie , wat Snoeksel zegt , opzeggen die hap , vliegtuigen op MP en een mooie baja kopen :cool:

ja en nee wederom , ik wacht eerst een gesprek af , als blijkt dat ik echt 3 maanden moet wegblijven , neem ik jouw advies in overweging ,en is er weer kans op een baja tijdperk ;)

ja en nee ,

met de medium modellen zoals se ,vibro en madness kan ik prima wildvliegen , en dat zal ik ook doen als ik echt 3 maanden geschorst word .

maar met de bigscales wildvliegen is net ff to much :-)

en het gaat niet om het vliegen alleen , ik vind het gezellig op het veld omdat er een groepje leuke gasten zijn (een aantal dus ;)) en tussendoor ff vliegen , en dan weer ouwenelen , dat maakt het leuk .

als ik alleen op het veld sta ben ik snel uitgevlogen .

dus als er een aantal morgen naar ht willen , graag , zet ik de madness en de se klaar :p
Is ook zo,maar meteen 3 maanden schorsing :nooo:.Zou graag met je meegaan naar HT,helaas een vergaardag vanaf 15:00 tot............Surprise party.Gaat straks even de soldeerbout temperaturen en misschien even wat solderen.

ergens denk ik ineens , zou het niet een flauwe grap zijn ?
en een voorop gezet plan zijn om junkie lekker in de zeik te nemen ?

het zou mij niets verbazen eigenlijk .

want ik kan het mij echt niet voorstellen , heb ook geen roddels vooraf gehoord

in afwachting verblijf ik .

ja ;)

wel jammer dat ik de afsluiting v/h vliegseizoen ook moet missen :(
Welk einde van het vliegseizoen? Echte vliegers vliegen het hele jaar door. :yes:

ergens denk ik ineens , zou het niet een flauwe grap zijn ?
en een voorop gezet plan zijn om junkie lekker in de zeik te nemen ?

het zou mij niets verbazen eigenlijk .

want ik kan het mij echt niet voorstellen , heb ook geen roddels vooraf gehoord

in afwachting verblijf ik .
1 April is vroeg dit jaar. :mrgreen:

/geen idee heeft over hoe en wat :(

Wie nog een knappe onroad auto zoekt voor indoor, bloedje snel: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

BYM wanneer is mijn DX2 binnen?

Heb vandaag een DX2.0 binnen gekregen voor kameraadje, blijkt het gewoon volledig niet te doen .... grmbl

ik kan toch een aardig kloddertje tin leggen, en kan aardig wat controleren ook, maar hier snap ik niks van ...
Hij krijgt gewoon prik, ook na de stekker, en toch weigertie :confused:

dx2.jpg

Hmmm, en een halve zender is géén race :rolling:

halve%20zender.jpg

:(

Doetniet :mad:

Wie nog een knappe onroad auto zoekt voor indoor, bloedje snel: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Geen geld idd, ik had hem ook al zien staan ....

/geen idee heeft over hoe en wat :(

ik snap het ook niet , het gepleegde feit kan nooit zo erg zijn dat het beboet word met 3 maanden cel .

bovendien heb ik nog nooit een officiële waarschuwing thuis gehad , dus gelijk schorsen lijkt me een 1 april grap , al is het geen 1 april ;)

Afgelopen weekend vloog er ook eentje met een sik.... etc. etc. etc. Daarom komt-ie zeker ook niet dit weekend? :?

-edit-
@BYM: Vanavond niet naar de MACH. Zo geweldig voel ik me niet en het is erg vervelend als ik als een soort koffieapparaat op de rijdersstelling lauw water uit mijn neus sta te druppelen. :? :lol: Kan ik mooi wat Depron verder verknallen. :yes:

Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend vloog er ook eentje met een sik.... etc. etc. etc. Daarom komt-ie zeker ook niet dit weekend? :?

-edit-
@BYM: Vanavond niet naar de MACH. Zo geweldig voel ik me niet en het is erg vervelend als ik als een soort koffieapparaat op de rijdersstelling lauw water uit mijn neus sta te druppelen. :? :lol: Kan ik mooi wat Depron verder verknallen. :yes:

*schoenensmeer nog steeds meeneemt ivm gabbertje*

Beterschap :)

ook geschorst ?
Geen idee, ik zit niet in het bestuur. En de kans dat ik er ooit in ga is ook verwaarloosbaar. Mij niet gezien na drie keer in het bestuur bij andere clubs. :bye: Een beetje club is gelijk aan een bedrijf runnen. En aan management en uniformiteit ontbreekt het wel aardig. ;)

Hehe, ook mijn week is weer om pfffff :new-alien:

FF een biertje :D

@Junkie

Was vanmiddag super druk toen je belde, lees nu de situatie :(
Ik bel je zo ff ok ? ;)

Heeeeeeeee slappe,moet je niet werken :rolleyes:

Ja , zometeen weer fijn naar Veenendaal om de A12 weer verder op te knappen :nosmile:

Volgende week weer eens overdag werken , is ook wel weer eens leuk , 7 dagen werken ipv. 7 nachten :rolleyes:

We hebben gister te horen gekregen dat het minimaal tot en met week 47 zo blijft :???:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back