Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy zegt:Goed bezig! ;-)

*zometeen de Baja nakijken gaat :-)

Staat een koud windje, dus blijf lekker op la balkonia in het zonnetje zitten :-)

*vandaag, ondanks supermooi weer, een ultieme luie dag houdt*

allemaal dus goed bezig ;)

kan niet wachten om de baja te aaien :cool:

ik heb mijn baja altijd gemist , de stomste verkoop ooit , nu koop ik een vers exemplaar terug incl 3.0 zender , zodat ik weer heb wat ik had , op een paar hopups na dan .

deze gaat niet meer weg !!!

volgend weekend lekker knallen op ht , gaan we de baan die er ligt even flink uithollen met de baja's /savies en what ever .

volgend weekend lekker knallen op ht , gaan we de baan die er ligt even flink uithollen met de baja's /savies en what ever .

Goed bezig Junkie!!!

Zal dan wel rustig worden op het veld, eh HT? Tja, waar eigenlijk..

bloomingdaleaff.jpg

Goed bezig Junkie!!!

Zal dan wel rustig worden op het veld, eh HT? Tja, waar eigenlijk..

bloomingdaleaff.jpg
Wie gaat er nou tussen die zeurkousen staan

@ Junkie goed bezig kerel :cool: en foto's he anders niet gebeurd
er staat zeker een onaangenaam briesje

Laatst bewerkt:
He he de heren worden weer verstandig, zal monster ook maar eens te voorschijn graven dan.
Kijken of het nog wil rijden.

Groeten Edwin.

Staat een koud windje, dus blijf lekker op la balkonia in het zonnetje zitten :-)
er staat zeker een onaangenaam briesje
Hmmmm, twee aanstaande royementen voor de HT club? :mrgreen: ;) In de loop der jaren zijn jullie wel watjes geworden hoor. :yes: Maar ja, we worden allemaal een dagje ouder. :lol:

@Snoekie:

Ik zoek me de t#ring naar de link van plc man.
zou je die mij ff kunnen geven? ;)
*kuch* ;)

Het zal inderdaad een stuk rustiger ( lees:minder gezellig ) op het veld gaan worden ;)
Op vrijdagmiddag was het altijd al uitgestorven (maar wel lekker rustig en voldoende tijd om lekker rustig te vliegen). :D Over anderhalf jaar gaa hullie toch weer vliegen. Zijn nu eenmaal van die periodes van anderhalf à twee jaar. :teacher:

Hmmmm, twee aanstaande royementen voor de HT club? :mrgreen: ;) In de loop der jaren zijn jullie wel watjes geworden hoor. :yes: Maar ja, we worden allemaal een dagje ouder. :lol:
Ha ha ha,heb de handschoenen en da muts nog in de bus,maar geen zin.Wil moet het kapje van de rally vol kliederen,ben nu met het savage blokje in de weer,de lipo's nog parallel solderen,andere carb op de baja en deze even goed nalopen,maar nergens geen zin aan gewoon lekker niks doen.
Gefeliciteerd met je kleine meid :new-bday:

Zojuist even een nieuwe steering arm set en een verse servosaver besteld voor de Baja :-)

Maandagavond weer lekker sleutelen ;-)

*ontvangeraccu cyclen gaat :-)

@wolfman

Gezellig man, we denken wel aan je hoor ;-)

@Sleur

Vliegen blijft natuurlijk erg leuk, maar het is wat je zegt, ff tijd voor wat anders.
Ofwel, de Sleur zat er een beetje in :-) ;-)

Ha ha ha,heb de handschoenen en da muts nog in de bus,maar geen zin.Wil moet het kapje van de rally vol kliederen,ben nu met het savage blokje in de weer,de lipo's nog parallel solderen,andere carb op de baja en deze even goed nalopen,maar nergens geen zin aan gewoon lekker niks doen.
Kijk, geen zin is een vreselijk geldig excuses. Daarbij hoef je verder niet te verantwoorden waarom je geen zin hebt. ;) :lol:

Vliegen blijft natuurlijk erg leuk, maar het is wat je zegt, ff tijd voor wat anders.
Ofwel, de Sleur zat er een beetje in :-) ;-)
Waar, toen BYMsel zei dat hij ging autorijden op de MACH, was het eigenlijk al klaar als een klontje. De druppel om weer het autoracen op te pakken. Ik heb het ondertussen niet meer zo op doelloos rondraggen met wat dan ook. Ik wil wel een beetje competitie-element om te weten dat ik beter word (aard van het beestje zeg maar). Dus het autorijden in een klasse waar de bepalingen lekker flexibel zijn en je naar hartelust mag modificeren zolang het binnen de beperkte regels valt, is wel mijn ding. :yes:

Namens kleine Sleurfin bedankt voor de feestelitaties. De taart is heeeeeeeeerlijk (met lekker verse slagroom en framboosjes erop ter versiering). :yes: :bday:

@Siggery: Mee eens, al zal de gezelligheid dus te vinden zijn op HT ;). Dus een kwestie van anders rijden voor mij, voor gegarandeerde gezelligheid hehe.

Al moet ik zeggen, zou niet snel graag met een brandstof vlieger op HT gaan vliegen denk. Al is het vanwege het zand..

Maar met de Savage en al het electro spul dat ik heb liggen.. Hell yeah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back